|
Auteur |
Bericht |
geitebokje
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 03 apr 2007 18:43 Onderwerp: Vader onder bewind - wat met mijn post ? |
|
|
Goeden avond
Ik zit met een probleem waar ik niet goed weet wat ik er tegen kan of mag doen.
Mijn vader zit vanwege zijn faillissement aan een bewindvoerder vast.
Nu heb ik het probleem dat ik nog thuis wonend ben en dezelfde voorletters als hem heb.
Alle post die naar mij gestuurd wordt wordt dus ook automatische naar de bewindvoerder gestuurd en daar gecontrolleerd. Vervolgens moet ik er een week op wachten en krijg ik men papieren binnen. Over het algemeen geeft dat niet, maar er zijn dingen bij die ik direct wil hebben of waar hij naar mijn idee niks mee te maken heeft.
Kan ik hier wat tegen doen? of sta ik machteloos.
En hoe staat het met eventuele financiele schade die ik op kan lopen hierdoor? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: di 03 apr 2007 18:45 Onderwerp: Re: niet weten wat te doen |
|
|
geitebokje schreef: | Goeden avond
Ik zit met een probleem waar ik niet goed weet wat ik er tegen kan of mag doen.
Mijn vader zit vanwege zijn faillissement aan een bewindvoerder vast.
Nu heb ik het probleem dat ik nog thuis wonend ben en dezelfde voorletters als hem heb.
Alle post die naar mij gestuurd wordt wordt dus ook automatische naar de bewindvoerder gestuurd en daar gecontrolleerd. Vervolgens moet ik er een week op wachten en krijg ik men papieren binnen. Over het algemeen geeft dat niet, maar er zijn dingen bij die ik direct wil hebben of waar hij naar mijn idee niks mee te maken heeft.
Kan ik hier wat tegen doen? of sta ik machteloos.
En hoe staat het met eventuele financiele schade die ik op kan lopen hierdoor? |
Oplossing is simpel: postbus nemen en adreswijziging aan iedereen doorgeven. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 03 apr 2007 22:37 Onderwerp: |
|
|
Of gewoon zorgen dat iedereen je met voor- en achternaam aanschrijft, evt. nog voorzien van jr. er achter.
Maar die postbus (of een ander adres) is waarschijnlijk nog beter. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|