|
Auteur |
Bericht |
EstherV
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 15 feb 2007 13:47 Onderwerp: Werken naast het geven van borstvoeding? |
|
|
De volgende vraag werd gesteld op een forum waar ik veel kom, heeft iemand een idee?
Quote: | Staat er niet ergens in het arbiedsrecht dat je tot 6 maanden na de bevalling (als je BV geeft) in 'gifvrije' ruimtes mag werken, je baas moet er voor zorgen dat je zelf niet in contact komt met stoffen die schadelijk kunnen zijn voor je kind?
|
|
|
|
|
 |
jacq
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: do 15 feb 2007 18:38 Onderwerp: Re: Werken naast het geven van borstvoeding? |
|
|
Hoi,
Borstvoeding geven en arbeid worden op verschillende plaatsen in de regelgeving geregeld, hier wordt een overzicht gegeven:
voedingscentrum |
|
|
|
 |
jacq
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: do 15 feb 2007 23:54 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Mag die link iets korter? Dat leest makkelijker. |
Sorry  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 16 feb 2007 0:02 Onderwerp: |
|
|
Nee, geeft niet, hoor. 't Was gewoon even een vraag en er werd al direct adequaat op gereageerd. Ik weet best dat niet iedereen bekend is met hoe je een korte link maakt.
En die link is echt toppie.
Overigens leidde de titel van het topic wel tot een lichte glimlach. Over tijdverdeling gesproken?  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
jacq
|
Geplaatst: vr 16 feb 2007 9:41 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Overigens leidde de titel van het topic wel tot een lichte glimlach. Over tijdverdeling gesproken?  |
Ja, op het eerste gezicht lijkt het de omgekeerde wereld, maar ik weet uit ervaring dat borstvoeding geven (zeker in de eerste maanden) een dagtaak kan zijn en ontzettend veel energie vraagt. Dus in dat opzicht is de titel nog zo gek niet. |
|
|
|
 |
|