|
Auteur |
Bericht |
marcelg
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 feb 2007 21:37 Onderwerp: reischeque met opeens voorwaarden |
|
|
beste,
ik heb maanden geleden 2 fitness apparaten gekocht bij praxis.
bij elk apparaat zou je een reischeque van 50euro krijgen.
omdat er geen voorwaardes bijstonden hebben we hierom gevraagd bij de medewerkers.
volgens hun waren er geen voorwaardes zoals minimum besteed bedrag.
na veel "zeuren" bij de leverancier kregen we 2weken geleden eindelijk de cheque's van 50euro per stuk.
deze waren in het duits en konden alleen via een duits bedrijf gebruikt worden.
EN achterop stond een waslijst met voorwaardes zoals;
-1 cheque per boeking
- minimum besteedbedrag van 599euro per cheque.
hierop heb ik de leverancier en praxis voorontwaardigd om opheldering gevraagd aangezien er bij aankoop nooit voorwaardes waren ook niet na navragen bij het personeel.
leverancier zegt botweg: we hebben de cheque's geleverd: wij zijn klaar/verplichting voldaan.
praxis filiaalmanager vindt het sneu en biedt een cheque aan van praxis thv 50euro.
Moet ik hiermee genoegen nemen of me niet laten afscheppen?
graag advies |
|
|
|
 |
marcelg
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 13 feb 2007 18:26 Onderwerp: |
|
|
niemand een idee? |
|
|
|
 |
Meanno
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 13 feb 2007 18:38 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat je wel in je recht staat als je er niet mee akkoord gaat. Het gaat echter om zo'n laag bedrag dat je civiel gezien weinig kan uitrichten. Ik zou lekker die waardebon van de praxis aannemen! |
|
|
|
 |
Ilja
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 91
|
Geplaatst: di 13 feb 2007 19:38 Onderwerp: |
|
|
Het is hooguit slordig dat personeel van de praxis hier niet mee bekend is. Hier is denk ik geen opzet in het spel, of denk je dat de gemiddelde praxis medewerker iets wint met jou verkeerd voorlichten? Aangezien het een "extraatje" betreft (actie, naast onderwerp van de overeenkomst (Goedkope fitness apparaten) zou ik mij er niet al te druk over maken. Ben het eens met Meanno, cheque aanpakken en niet meer over klagen.
Tip, check die Duitse reis org nog even of er wat leuks tussen zit qua reis. Zo niet, Cheques te koop aanbieden voor 25 euro per stuk via Duitse marktplaats variant. heb je toch 100 euro korting op een reis (2x 25 en 50 euro van de praxis) of iets anders naar keuze . _________________ Als je denkt dat je alles hebt gehad, is het tijd om iets weg te geven.
Tip: www.omdatikhetzeg.blogspot.com
Niet van mij, wel erg leuk! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 13 feb 2007 23:33 Onderwerp: |
|
|
Sluit me helemaal bij Meanno aan! _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|