|
Auteur |
Bericht |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: ma 29 jan 2007 13:23 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | [Maar in die gevallen (proeftijd, ontslag op staande voet) is de CWI-procedure helemaal niet van toepassing. Vraag me af wat voor procedures je precies hebt lopen bij het CWI? |
Je moet artikel 7:670b natuurlijk wel helemaal lezen. Op grond van artikel 7:670b lid 3 kan iemand tijdens ziekte ontslagen worden als hij of zij niet meewerkt aan reïntegratie bij ziekte. Dat zijn dan ook de procedures die ik heb lopen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: ma 29 jan 2007 15:16 Onderwerp: |
|
|
Marco Knol schreef: | Je moet artikel 7:670b natuurlijk wel helemaal lezen. |
Daar heb je zeker gelijk in! Lid 3 relativeert het opzegverbod tijdens ziekte inderdaad. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Sandy38
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 feb 2007 12:11 Onderwerp: Uitkomst |
|
|
Dag allemaal, helaas heb ik niet veel "mazzel" gehad. Ik heb een slechte en gemakzuchtige advocaat gehad. Ondanks mijn bovenstaande verhaal heeft hij er niet meer uit kunnen halen dan een getuigschrift (moet ik nog krijgen) een betaalde opleiding (2000 euro) en een bruto vergoeding van 6000 euro. Ik ben er dus nauwelijks beter van geworden. Mijn advocaat heeft constant lopen roepen dat ik niet naar de rechter moest gaan. En ik volg zijn advies natuurlijk ik heb er geen verstand van. Gelukkig heb ik wel per 1 februari een andere baan dat scheelt wel weer. Maar mijn advies is dan ook, als je zeker weet dat je sterk staat gewoon naar de rechter. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik dat niet gedaan heb en dat ik geen andere advocaat genomen heb. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 12 feb 2007 23:28 Onderwerp: |
|
|
Op dat getuigschrift had je sowieso al recht (zie 7:656 BW), dus dat is geen prestatie van zijn kant.
Maar fijn te horen dat je een nieuwe baan hebt. Heel veel succes en werkplezier en dank voor je update! _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|