|
Auteur |
Bericht |
voyager4
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 11 mrt 2009 14:58 Onderwerp: |
|
|
Gisteren wederom een brief van Interum Justitia ontvangen. Zelfde verhaal als voorgaande brief alleen verhoogt met € 75,- aan proces/incasso kosten. Ze hebben geen reactie gegeven op het verzoek tot bewijs, logisch want dat kunnen ze niet.
Moet ik mijn schoonouders nu adviseren gewoon niet meer te reageren of moet ik weer een brief sturen? Zelf heb ik niet het idee dat een brief sturen iets uithaalt in de volharding van I.J.
Is het ook mogelijk om kosten op I.J. of hun opdrachtgever te gaan verhalen, het is toch zo dat er al aardig wat postzegels zijn verbruikt en er best tijd in is gaan zitten. I.J. rekent schijnbaar voor het verzenden van een standaard brief ook €75,- Daar doe ik het ook wel voor  |
|
|
|
 |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 11 mrt 2009 17:08 Onderwerp: |
|
|
Stuur maar weer een brief.
Wel ff kopietje maken voor je administratie.
Een tegenvordering lijkt me redelijk. _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
voyager4
|
Geplaatst: wo 11 mrt 2009 18:19 Onderwerp: |
|
|
HenkR schreef: | Stuur maar weer een brief.
Wel ff kopietje maken voor je administratie.
Een tegenvordering lijkt me redelijk. |
Wat zou een redelijke tegenvordering zijn en hoe kun je dat het beste omschrijven? Ik heb inmiddels zo'n zes brieven verzonden, gefaxt en nog meer mailtjes verstuurd en er de nodige tijd ingestoken, niet dat ik dat erg vind maar wat ik wel erg vind is dat die oude mensen (mijn schoonouders) zich enorm onder druk gezet voelen en elke dag bang zijn voor de volgende brief van I.J.
Het is puur lastig vallen wat I.J. doet.
Ik heb ondertussen een antwoordnummer van I.J. gevonden en ik denk er over om ze gewoon elke dag met een paar brieven te gaan bestoken, die enveloppen heb ik hier toch nog genoeg liggen, maar misschien is dit niet verstandig. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 15 mrt 2009 10:38 Onderwerp: |
|
|
Niet meer reageren!! Je hebt je punt herhaaldelijk wel helder gemaakt. Laat ze je dan dagvaarden. (maar dat zal niet gebeuren). _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
voyager4
|
Geplaatst: zo 15 mrt 2009 12:44 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Niet meer reageren!! Je hebt je punt herhaaldelijk wel helder gemaakt. Laat ze je dan dagvaarden. (maar dat zal niet gebeuren). |
Ik volg je raad op, we reageren niet meer en zien wel wat er verder gebeurd. |
|
|
|
 |
|