|
Wat heb je gestemd? |
CDA |
|
9% |
[ 5 ] |
PvdA |
|
16% |
[ 9 ] |
VVD |
|
32% |
[ 18 ] |
SP |
|
7% |
[ 4 ] |
GroenLinks |
|
10% |
[ 6 ] |
D66 |
|
5% |
[ 3 ] |
ChristenUnie |
|
7% |
[ 4 ] |
PVV |
|
3% |
[ 2 ] |
PvdD |
|
7% |
[ 4 ] |
Anders, nl. |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 55 |
|
Auteur |
Bericht |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: do 23 nov 2006 13:16 Onderwerp: Wat heb je uiteindelijk gestemd? |
|
|
Omdat het zou kunnen dat mensen gedurende de campagne van gedachten zijn gewisseld ben ik erg benieuwd wat iedereen gestemd heeft. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 23 nov 2006 15:55 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat mensen het van mij wel weten  _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: do 23 nov 2006 17:39 Onderwerp: |
|
|
Same as Michele (x2, ik had ook nog een machtiging).. _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: do 23 nov 2006 18:44 Onderwerp: |
|
|
Michèle schreef: | Ik denk dat mensen het van mij wel weten  |
Jij hebt D666 gestemd?  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
|
|
|
 |
mr. NN
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 87
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 11:45 Onderwerp: |
|
|
PvdA |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 12:46 Onderwerp: |
|
|
Wel zorgelijk dat 1 persoon hier op Wilders heeft gestemd  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 12:53 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL schreef: | Wel zorgelijk dat 1 persoon hier op Wilders heeft gestemd  |
Zou hij zelf ook lid zijn van RF?  |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 13:12 Onderwerp: |
|
|
Belangrijker: zou hij/zij jurist zijn? _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
Duch Moderator
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 15:54 Onderwerp: |
|
|
Over verontrustend gesproken: er heeft ook iemand op de Partij voor de Dieren gestemd.  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 15:59 Onderwerp: |
|
|
Da's minder erg dan op Wilders hoor  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Michaelm
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 16:07 Onderwerp: |
|
|
Ik persoonlijk vind het minder erg om op Wilders te stemmen dan op cda of vvd of pvda. En daarbij ben ik ook nog een zoogdier  _________________ All errors are intentional but mistakes could have been made. |
|
|
|
 |
Duch Moderator
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 16:32 Onderwerp: |
|
|
MiriamvL schreef: | Da's minder erg dan op Wilders hoor  |
Daar heb je volkomen gelijk in. Single issue voor dieren stemmen is immers altijd nog beter dan single issue anti-moslim stemmen. Uiteindelijk vindt ik allebei de partijen behoorlijk suf, en dan druk ik me nog heel mild uit.  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 16:38 Onderwerp: |
|
|
Het verschil is dat de Partij voor de Dieren niets kwaads in de zin heeft, suf maar niet schadelijk, Wilders daarentegen... _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
Michaelm
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 16:56 Onderwerp: |
|
|
Wilders is een beetje te zwart-wit volgens mij.
Ik vind me absoluut geen racist, hooguit een theoist of hoe je dat mag noemen.
Ik kan me wel vinden in anti-religie wetten maar dan het liefste voor alle religies. _________________ All errors are intentional but mistakes could have been made. |
|
|
|
 |
MiriamvL
|
Geplaatst: vr 24 nov 2006 17:05 Onderwerp: |
|
|
Een atheist bedoel je?
Als je anti-religie wetten wilt moet je niet bij Wilders zijn, hij wil in de grondwet vastleggen dat de normen en waarden in de Nederlandse samenleving zijn gebaseerd op de joods-christelijke traditie (in plaats van het discriminatieverbod van art. 1 GW, en dat artikel wil hij er niet uit hebben omdat hij zo'n tolerant en niet-racistisch persoon is). _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
|
|
|
 |
|