|
Auteur |
Bericht |
classicheleen
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 05 dec 2006 11:42 Onderwerp: roadblocker |
|
|
Ik heb de opdracht gekregen om over het roadblocker-arrest (http://zoeken.rechtspraak.nl/resultpage.aspx?snelzoeken=true&searchtype=kenmerken&vrije_tekst=roadblocker) een krantenartikel van 3 a 4 a4-tjes te schrijven. Hierbij mag het gaan over materieelrechtelijke aspecten van de casus maar ook aan procesrechtelijke aspecten waarbij een rechtsvraag centraal staat. Ik heb mij goed ingelezen maar blijf het vrij lastig vinden om een goed onderwerp te vinden. natuurlijk kan ik de rechtsvraag nemen die centraal staat in de casus maar dit vind ik niet zo orgineel en bovendien is het volgens mij te toegespitst om 3 a 4 a4-tjes over te schrijven. Heeft iemand misschien een idee in welke richting ik moet denken want ik loop nu een beetje vast? |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: do 07 dec 2006 15:03 Onderwerp: |
|
|
Kan je vertellen waar het arrest over gaat? _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
|