|
Auteur |
Bericht |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 18 nov 2006 15:39 Onderwerp: |
|
|
Denk dat Plussus een algemene vraag stelde... |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: za 18 nov 2006 18:41 Onderwerp: |
|
|
Als hij dat bedoelde, dan denk ik dat je een adaquaat antwoord gegevens hebt.  _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 19 nov 2006 0:42 Onderwerp: |
|
|
En mocht dat toch niet het geval zijn, denk ik dat je (handige) eerdere post over het hoofd gezien is door Plussus  |
|
|
|
 |
mr. NN
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 87
|
Geplaatst: zo 19 nov 2006 16:13 Onderwerp: |
|
|
Naast de al genoemde inleidende hoofdstukken over de staatsrechttheoretici, is er natuurlijk nog wel veel meer veranderd. Denk bijvoorbeeld eens aan de hoofdstukken over de decentrale overheidsorganen. In 2001 stond daar nog niet het dualistische model in beschreven. Ik heb de 14e druk in 2002 moeten kopen toen ik met mijn studie begon, maar overweeg nu toch ook de 15e druk aan te schaffen, juist vanwege die aanpassingen (maar het boek is helaas weer behoorlijk prijzig )
Voor de critici over VdP/D, toen ik begon was ik ook nog de overzichtelijke boeken van het VWO gewend met plaatjes, begrippenlijsten, samenvattingen, e.d.. Echter gaandeweg in de studie ben ik het boek toch wel gaan waarderen, o.a. door een goede werkgroepdocent in mijn 1e jaar die op heel duidelijk wijze het boek behandelde. Afgelopen jaar heb ik met mijn scriptie heel veel aan VdP/D gehad als basisboek, aan de hand van de talloze voetnoten heb ik weer heel veel interessante vervolgliteratuur kunnen vinden. |
|
|
|
 |
|