|
Auteur |
Bericht |
help!
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 10 nov 2006 22:28 Onderwerp: uitbouw en buren |
|
|
Wij willen al langere tijd een (vergunnigsvrije) uitbouw laten plaatsen van max. 249 diep.
Heel graag uw hulp bij het volgende. Wij wonen in een eengezins tussenwoning, tuin 5 meter breed.
Dit hebben we wel eens laten vallen tijdens gesprekken met de buren. Nu de plannen wel heel concreet werden zijn we naar één van onze buren gegaan om ze in te lichten over onze plannen. (Deze buren hebben kortgeleden hun huis verkocht en verhuizen in de loop van 2007.) Onze buurman reageerde hierop zeer vijandig. Wij kwamen niet op zijn grond en hoefden er niet aan te denken dat hij iets zou aanpassen aan zijn tuin. De regenpijp aan de gevel staat precies op de erfgrens.
Aan onze zijde daarvan staat de schutting, deze is zover wij weten geplaatst na de bouw. Hij wees ons het middenplank hiervan aan en zei dat wij tot de helft hiervan kunnen gaan maar dat zijn zijde van de schutting met alles er op en aan, hoe dan ook zou blijven staat. En mochten we eroverheen komen hij klaar zou staan met de "bijl". Een erg onplezierige situatie, maar eigenlijk willen we onze bouwplannen wel graag doorzetten en niet een jaar uitstellen.
Op zich hadden we altijd wel een goed contact met hem (maar wel altijd rekening houdend met zijn wensen en vooral geen commentaar op hem leveren).
Heel graag uw advies in deze!
Bij voorbaat dank hiervoor. |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 11 nov 2006 10:17 Onderwerp: |
|
|
Waarom plaats je 2 x een bericht over exact hetzelfde onderwerp, nota bene in hetzelfde forum?! _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
help!
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 11 nov 2006 11:11 Onderwerp: |
|
|
Michèle schreef: | Waarom plaats je 2 x een bericht over exact hetzelfde onderwerp, nota bene in hetzelfde forum?! |
Ik ben hier niet zo in thuis. Maar ik zag later dat het andere door mij geplaatste bericht "gesloten" was, de reden hiervoor is mij onbekend . Vandaar dat ik het bericht nogmaals heb geplaatst. Mocht ik iets fout hebben gedaan, mijn excuses hiervoor |
|
|
|
 |
|