|
Auteur |
Bericht |
tika
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 17 jun 2007 1:04 Onderwerp: Wanprestatie autobedrijf |
|
|
Ik heb mijn auto een klassieker ter reparatie aangeboden bij een plaatwerk en spuitbedrijf.
Deze meneer heeft er werkelijk een punhoop van gemaakt we hadden een prijs afgesproken waar hij het te leveren werk voor zal uitvoeren(mondeling).Het betrof wat las en spuitwerk aan de carrosserie.Toen ik mijn auto ging bekijken zag ik gelijk dat de werkzaamheden niet goed waren uitgevoerd zo was het spuitwerk ronduit slecht en ook nog eens de verkeerde kleur.Het laswerk had hij tegen de afspraak in over de slechte delen heen gezet terwijl ik nadrukkelijk met hem had afgesproken dat het verroeste en slechte metaal eruit zal worden gehaald en vervangen door nieuw plaatwerk wat erin gelast zou worden.Ik heb hem duidelijk gemaakt dat ik absoluut niet tevreden was en onder protest een deel van de kosten betaald zodat ik in ieder geval mijn auto mee kon nemen.De auto zag er werkelijk niet meer uit zowel van buiten en van binnen was hij ronduit smerig.Eenmaal thuis gekomen ben ik hem gaan wassen en moest helaas constateren dat hij een deuk in mijn voorscherm heeft gemaakt en een aantal krassen.Ook mis ik een afwerkdeel van mijn interieur.
Ik heb nog telefonisch contact geprobeerd te krijgen maar alleen zijn zoon nam de telefoon aan en zei mij het gemiste deel niet te kunnen vinden
Ik heb geen factuur van hem gekregen.
Is het mogelijk stappen ondernemen tegen deze meneer en mijn geleden schade verhalen.
Vriendelijke groet,Erik |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 17 jun 2007 7:42 Onderwerp: |
|
|
Uiteraard is dat mogelijk; ik zou u wel adviseren om aangezien u verder geen bewijs heeft, eerst eens een gesprek aan te gaan en dit op te nemen. |
|
|
|
 |
tika
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 17 jun 2007 8:14 Onderwerp: |
|
|
Een gesprek voeren met deze meneer is al evenmin niet makkelijk wat kan ik eventueel nog meer doen zoals ik al schrijf heeft hij ook schade aan mijn voertuig gemaakt en mis ik zelfs zeldzame delen uit mijn interieur.
Alvast bedankt voor de reactiea |
|
|
|
 |
|