|
Auteur |
Bericht |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: ma 02 okt 2006 19:16 Onderwerp: |
|
|
Gwenny schreef: |
Anyway, weer even on-topic: Stel een behoorlijke recatie van hun kant blijft uit, dan kan je toch een brief met uiteenzetting van hetgeen is voorgevallen + kopietjes van de bewijsstukken sturen? Dan kunnen ze er toch niet omheen?
*of muts ik nu dom? |
Verbazingwekkend genoeg zijn er zat bedrijven die dat vrolijk negeren.. _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral |
|
|
|
 |
Gwenny
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: ma 02 okt 2006 20:24 Onderwerp: |
|
|
En deze brief door een meester in de rechten laten ondertekenen?
Gwen _________________ Het leven is een lichtflits tussen twee eeuwigheden van duisternis.
*Vladimir Nabokov*
(8/60.2 en 8/60.2) |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: ma 02 okt 2006 23:55 Onderwerp: |
|
|
bertvanloo schreef: | Heb met de KPN iets soortgelijks meegemaakt. De dag van ontvangst van de nota het zaakje in originele enveloppe teruggestuurd met GEWEIGERD. Vervolgens kwamen telefonische excuses en papieren creditnota. |
Ongevraagde zendingen waar je niet om hebt gevraagd mag je houden zonder te betalen (art 7:7 BW), dus het was heel vriendelijk van je om het zaakje te retourneren . _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Mini
Leeftijd: 74 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 03 okt 2006 22:25 Onderwerp: |
|
|
bertvanloo schreef: | Bij duidelijk malafide adverteerders melden dat je - onder protest - de faktuur inboekt in afwachting van een creditnota, de btw. aftrekt als voorbelasting en dat je bij uitblijven van een credit je hiervan melding maakt aan de belastingdienst of FIOD. Lol, dat werkt altijd. |
In zo'n geval zou ik toch nog 'de klos zijn' met de incassokosten. Ik betaal liever niets. |
|
|
|
 |
|