|
Auteur |
Bericht |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 16 aug 2006 16:40 Onderwerp: |
|
|
Tegen die tijd ben je al dood van de honger, tenzij ze je een voorschot willen verstrekken. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1831
|
Geplaatst: wo 16 aug 2006 17:03 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | cia76 schreef: | Dat vind ik wel makkelijk hoor. |
Wat is dat? Misschien kun je iets selectiever quoten. |
bedankt voor de tip
bona fides schreef: | cia76 schreef: | Mij lijkt dat er sowieso eerst eenmaal om aanvullingen gevraagd dient te worden met een termijn en dat daarna pas een weigering gegeven mag worden of als de termijn wordt overschreden de aanvraag buiten behandeling wordt gelaten. |
Waarom buiten behandeling? De sociale dienst kan niet een aanvraag buiten behandeling laten omdat er misschien aanvullingen bestaan, misschien ook niet. De belanghebbende heeft veel meer aan een gemotiveerde afwijzing, want daar kun je in bezwaar en beroep nog tegen vechten. Wordt de aanvraag buiten behandeling gelaten, dan levert bezwaar en beroep hooguit op dat de aanvraag alsnog moet worden behandeld... schiet lekker op. |
Daar heb je een punt. Maar ik blijf het discutabel vinden. Ik zou eerst eens een aanvraagformulier moeten zien (ervan uitgaande dat dit vastgesteld is) om daar verder nog over door te gaan. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: wo 16 aug 2006 17:20 Onderwerp: |
|
|
cia76 schreef: | Daar heb je een punt. Maar ik blijf het discutabel vinden. Ik zou eerst eens een aanvraagformulier moeten zien (ervan uitgaande dat dit vastgesteld is) om daar verder nog over door te gaan. |
Ik ben het met je eens als je vindt dat de sociale dienst eerst even moet vragen wat die overschrijving precies te betekenen heeft, en dat de aanvrager ook wel een beetje tijd mag worden gegund om bewijs te verzamelen, maar uit het hele verhaal leid ik niet af dat dit niet heeft plaatsgevonden.
Bovendien kan de aanvrager het later best nog eens proberen, maar dan met alle bewijsstukken. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|