Verliest de werknemer van de werkgever
Selecteer berichten van
# tot #
Afdrukken
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Laat alle berichten zien
Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

#61:  Auteur: Michaelm BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 11:52
    —
Marco Knol schreef:
Zoals wel vaker lult Michaelm uit z'n nek. Maar dit terzijde.

Ik bespeur enige jaloezie op mijn nek.
En ik lul dus uit praktijkervaring en niet vanuit theoretische wetten.
En leert de geschiedenis ons niet dat elke heersende macht haar macht voor haar eigen gewin probeert te misbruiken.
Waarom zou dat in Nederland anders zijn volgens jou ?

#62:  Auteur: Michaelm BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 11:57
    —
RobinRobin schreef:
Wordt tijdens de zitting alleen het verzoekschrift en het verweer besproken of kunnen er weer nieuwe zaken bijgehaald worden?

Mijn 'praktijkervaring' (voordat sommige individuen mij weer gaan beschuldigen van praten vanuit een lichaamsdeel waar ze zelf jaloers op zijn) is dat nieuwe zaken niet aangenomen worden. Mij werd gezegd dat ze het hadden gezien maar dat het teveel tijd zou kosten om ook dat mee te nemen.
Zorg dus dat je alles wat je wilt behandelen van tevoren kenbaar hebt gemaakt om eenzelfde ervaring als die van mij te voorkomen.
Zorg dat je advocaat op dezelfde golflengte zit anders kan ie je waarschijnlijk helemaal niet helpen.

#63:  Auteur: RobinRobin BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 12:05
    —
@Michaelm

Bedankt voor het antwoord.

Ik heb mij al goed voorbereid op het bezoek aan mijn advocate a.s. woensdag. Alles wat ik mij kan herinneren heb ik op papier gezet, ik hoop dat zij er wat mee kan.

#64:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 12:09
    —
Robin, concentreer je nou gewoon op de hoofdlijn, anders raakt die in alle details zoek. Less is more! Wink

Misschien kun je trouwens met een bekende een beetje oefenen in het rustig blijven. Laat de bekende jou dan maar eens allerlei verwijten maken.
Is dat wat?

Jouw valkuil is echt dat je zo compleet mogelijk wilt zijn. Dat is goed te begrijpen, maar het helpt je dus écht niet bij het bereiken van je doel! (Integendeel, zou ik zeggen).

#65:  Auteur: RobinRobin BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 12:27
    —
tikSimone schreef:
Robin, concentreer je nou gewoon op de hoofdlijn, anders raakt die in alle details zoek. Less is more! Wink

Grappig een liedje van Joss Stone, daar heb ik nooit bij stil gestaan. Maar je hebt gelijk het gaat om de hoofdlijn.

tikSimone schreef:
Misschien kun je trouwens met een bekende een beetje oefenen in het rustig blijven. Laat de bekende jou dan maar eens allerlei verwijten maken.
Is dat wat?

Het idee vind ik goed alleen weet ik niemand die dit zou kunnen.

tikSimone schreef:
Jouw valkuil is echt dat je zo compleet mogelijk wilt zijn. Dat is goed te begrijpen, maar het helpt je dus écht niet bij het bereiken van je doel! (Integendeel, zou ik zeggen).

Dit is een eigenschap van mij als ik iets moet doen probeer ik mij optimaal voor te bereiden.
Mijn advocate moet het kaf van de koren scheiden van al datgene wat ik op papier heb gezet en ik hoop dat zij daarin slaagt.

#66:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 15:46
    —
Quote:
Dit is een eigenschap van mij als ik iets moet doen probeer ik mij optimaal voor te bereiden.
Mijn advocate moet het kaf van de koren scheiden van al datgene wat ik op papier heb gezet en ik hoop dat zij daarin slaagt.
Optimaal is dus die hoofdlijnen, want alleen die heb je nodig. Is ook optimaal voor de declaratie Wink

En v.w.b. dat voorbereiden: geen vader, moeder, buurvrouw/-man, vrienden of zoiets?

#67:  Auteur: RobinRobin BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 16:19
    —
Simone bedankt voor alle tips die je gegeven hebt.

tikSimone schreef:

Optimaal is dus die hoofdlijnen, want alleen die heb je nodig. Is ook optimaal voor de declaratie Wink

Ik zal mijn best doen. Idea

tikSimone schreef:
En v.w.b. dat voorbereiden: geen vader, moeder, buurvrouw/-man, vrienden of zoiets?

Mijn familie houdt zich veel bezig met soaps, het echte leven ontgaat hen.
Verder ben ik nogal een eenling.
Als jij mij zou willen helpen heb ik daar een etentje voor over. Cool Smile

#68:  Auteur: tikSimone BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 19:01
    —
Dank, maar dat zou maar op vorken- en messenstekerij uitdraaien, vrees ik. Wink Edoch, misshien wil de secretaresse van je advocaat je even behulpzaam zijn? Meestal moet je toch wachten en die tijd kun je dan nuttig gebruiken. Moet ze wel lekker venijnig kunnen zijn....

#69:  Auteur: RobinRobin BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 19:12
    —
tikSimone schreef:
Dank, maar dat zou maar op vorken- en messenstekerij uitdraaien, vrees ik. Wink

Ik grijp niet zogauw naar voorwerpen, bij mij heb je alleen oordopjes nodig. Shocked
Jammer ik denk dat jij bij mij wel een gevoelige snaar zou kunnen raken. Crying or Very sad

#70:  Auteur: Michaelm BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 20:17
    —
Misschien een idee om met het verhaal naar je huisarts te gaan en vragen of hij iets kalmerends voor je heeft ?
Ik heb zelf 9 maanden moeten wachten voor de zitting er eindelijk was en dat heeft het voor mij zeker niet makkelijker gemaakt om me te beheersen daar.
Ik weet niet hoe lang het bij jou in totaal gaat duren maar voor mijn gevoel zou ik een heel stuk rustiger zijn geweest indien het binnen 2 maanden tot een zitting was gekomen.

#71:  Auteur: RobinRobin BerichtGeplaatst: ma 30 apr 2007 20:47
    —
Michaelm schreef:
Misschien een idee om met het verhaal naar je huisarts te gaan en vragen of hij iets kalmerends voor je heeft ?
Ik heb zelf 9 maanden moeten wachten voor de zitting er eindelijk was en dat heeft het voor mij zeker niet makkelijker gemaakt om me te beheersen daar.
Ik weet niet hoe lang het bij jou in totaal gaat duren maar voor mijn gevoel zou ik een heel stuk rustiger zijn geweest indien het binnen 2 maanden tot een zitting was gekomen.

Ik weet niet of ik kalmeringsmiddelen ga gebruiken misschien kan het ook een averechts effect hebben. In ieder geval bedankt voor de tip.
De zitting is in mijn geval 3 maanden nadat ik het bedrijf verlaten heb.

#72:  Auteur: niwij BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2007 10:55
    —
Heel veel succes Robin!

Rechtenforum.nl -> Rechtshulp

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Laat alle berichten zien
Pagina 5 van 5

© 2003 - 2005 Rechtenforum.nl