Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 5 van 5 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 |
|
Auteur |
Bericht |
mama233
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 01 dec 2006 23:01 Onderwerp: |
|
|
oja nog even vergeten die brief die ik gehad had van de rechtbank moest ik absoluut niet toesturen naar de rechtbank dat zou dan alleen maar heel erg veel dingen teweeg brengen
en daar ik heb een kans wil geven om alles nu op te gaan lossen vondt zijn advocaat dat niet nodig want dan zou ik dus tegen hem gaan getuigen
ze vroegen ook om een schade formulier te ondertekenen
ik vraag hem geen geld ik wil toch verder met hem
ik hoor in iedergeval maandag meer
want dan belt de reclasering ook mij weer op
die is afgelopen woensdag ook hier geweest
ik ben inmiddels ook naar een therapie aan het gaan
is best zwaar maar dan ken ik wel alles wat in me verleden en nu ook is gebeurd en plekje geven nogmaals groetjes en bedankt voor alle reactie's |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 0:35 Onderwerp: |
|
|
Fijn dat je ons even op de hoogte houdt.'k Zat juist vandaag te denken hoe je het maakte deze dagen.
Probeer nou niet te veel hopen op die Kerst samen, want als het niet zou doorgaan, dan is dat allemaal extra zuur.
Maar goed, er zit wel schot in lijkt het en laat die vriend van je nu maar eens even laten zien dat hij ook zijn best voor JOU wil doen!
En misschien alvast een goed voornemen voor volgend jaar voor jou: je nooit meer laten slaan en als dat ooit zou gebeuren: wegwezen, zelfrespect tonen.
Da's niet juridisch, maar dat kan me even lekker niks schelen.  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
JetKroket
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: za 02 dec 2006 9:05 Onderwerp: |
|
|
In jou schuilt een goede advocaat.
Leuk voor je dat het "loopt".
Het komt echt allemaal goed.
Inderdaag, je mag je niet laten slaan. Maar dat wist je wel hé, anders had je geen aangifte gedaan. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 5 van 5 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|