|
Auteur |
Bericht |
Acda
|
Geplaatst: di 31 okt 2006 18:53 Onderwerp: Verlof dagen |
|
|
Ik ben al geruime tijd werkzaam bij een onderwijsinstelling en ben recent onvrijwillig overgeplaatst naar een andere locatie , hier bleek niets aan te veranderen.
nu echter worden de dagen dat het vakantie is van mijn overuren afgehaald wat mij nog nimmer is verteld.
nu blijkt dat er voor mij geen vakantie dagen zijn en ik mijn extra gewerkte uren , vaak sávonds , moet inleveren omdat de school tijdens vakantie gesloten is.
Dit kan toch niet allemaal mar mogen ?
ik werk danwel part-time maar men lijkt nu op alle fronten mij aan te willen pakken en ik zou niet weten waar ik mij nu zou moeten melden.
Iemand een idee?
ik hoor het graag want ik zit met de handen in het haar |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: di 31 okt 2006 20:27 Onderwerp: |
|
|
Wat zegt je CAO hierover en welke afspraken heb je gemaakt ? Ik kan me namelijk niet echt voorstellen dat je bij een school gaat werken en *niet* afspreekt dat vrije dagen in de schoolvakanties opgenomen moeten worden. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 31 okt 2006 23:37 Onderwerp: |
|
|
Acda, je bent dan wel overgeplaatst, maar daardoor kan er niets aan je contract veranderd zijn hoor.
Quote: | nu blijkt dat er voor mij geen vakantie dagen zijn en ik mijn extra gewerkte uren , vaak sávonds , moet inleveren omdat de school tijdens vakantie gesloten is. | Je hebt toch gewoon een aantal vakantiedagen in je contract staan? In ieder geval het wettelijk minimum. En die extra gewerkte uren, zijn dat een soort extra uren die je gewoonlijk boven je contracturen werkt en bestaat die situatie structureel? (bijv. je hebt een contract voor 20 uur maar je werkt eigenlijk altijd ook een avond extra) _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|