|
Auteur |
Bericht |
claudia2
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 07 okt 2006 21:07 Onderwerp: bestuursrecht |
|
|
Hoi.
Meneer F woont vanaf 2001 in een bouwkeet naast huis. Er is bezwaar gemaakt en hij moest binnen drie maanden uit zijn bouwkeet en deze verwijderen. Nu is er een hoorzitting geweest en mag hij nog negen maanden blijven zitten. Hoe kan dat? Er is toch een limiet aan wonen in een keet? En had de bezwaarmaker ook uitgenodigd moeten zijn bij de hoorzitting?
En op welke gronden krijg je verlenging?
groetjes claudia |
|
|
|
 |
Marco S
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 243
|
Geplaatst: zo 08 okt 2006 12:06 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Nu is er een hoorzitting geweest en mag hij nog negen maanden blijven zitten. Hoe kan dat? | Is er niet toevallig een voorlopige voorziening afgegeven door een rechter, die zegt dat het besluit geschorst wordt totdat er een uitspraak in de bezwaar/beroepsprocedure is gedaan?
Quote: | Er is toch een limiet aan wonen in een keet? | Hoe bedoel je?
Quote: | En had de bezwaarmaker ook uitgenodigd moeten zijn bij de hoorzitting? | Jazeker.
Quote: | En op welke gronden krijg je verlenging? | Om in de keet te wonen? _________________ Waarvan akte! |
|
|
|
 |
claudia2
|
Geplaatst: ma 09 okt 2006 17:19 Onderwerp: |
|
|
Hoi Marco
Nee de velenging is afgeven door hoofd van afdeling grondgebied.Ik ben niet uitgenodigd voor de hoorzitting.Ik dacht dat je maar twee jaar in een keet naast je huis mag wonen.
groetjes claudia |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: ma 09 okt 2006 21:19 Onderwerp: |
|
|
Dan lijkt het me raadzaam om meteen even op te bellen om te vragen waarom je niet bent uitgenodigd, en om je ongenoegen daarover te uiten. Eens kijken hoe ze daarop reageren. Overigens zijn er vast wel omstandigheden denkbaar waaronder het redelijk is dat iemand een dergelijke verlenging krijgt. Heb je reden om aan te nemen dat daarvan sprake is? _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
claudia2
|
Geplaatst: ma 09 okt 2006 21:39 Onderwerp: |
|
|
Hoi .
Ik heb al gebeld maar ze vinden dat ik niet moet zeuren
Het hoofd van de afdeling grondgebied is nl een goeie vriend van hem.
En boverdien kan ik geen enkele reden bedenken waarom hij nog langer in die keten moeten blijven. Het betreft meerdere keten en caravans.
groetjes claudia |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: ma 09 okt 2006 22:01 Onderwerp: |
|
|
Als je bezwaar hebt gemaakt, dan moet er een beslissing zijn genomen op dat bezwaar.
Zowel tegen het niet nemen van de beslissing, als tegen de inhoud van de beslissing (afhankelijk van of er een beslissing op bezwaar is genomen) kun je bij de rechtbank in beroep gaan tegen het niet tijdig nemen van een beslissing op bezwaar c.q. tegen de beslissing op bezwaar. |
|
|
|
 |
|