|
Auteur |
Bericht |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 25 aug 2006 19:13 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op het tijdig in bezit krijgen van de readers. Maar ja, of dat gaat lukken .....?? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 26 aug 2006 10:38 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op nieuwe mensen ontmoeten. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 03 sep 2006 13:29 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op het morgen ontvangen van de nog ontbrekende readers.
En ik zou me er zeer over verheugen als volgend semester alles eens wel op tijd en helder wordt aangeleverd of niet wordt gevraagd om goed voorbereid op het eerste college te verschijnen  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: zo 03 sep 2006 19:02 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me morgen op een lunch met een studiegenote  |
|
|
|
 |
Cella
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: di 05 sep 2006 21:19 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op een half jaar sabbatical. of eigenlijk heb ik er al bijna spijt van want ik heb weer zin om te studeren...  |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: di 05 sep 2006 22:35 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me er op dat Cella gewoon weer begint. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: di 05 sep 2006 23:36 Onderwerp: |
|
|
Ik verheug me op maandag, dinsdag, woensdag en donderdag  |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: do 07 sep 2006 22:58 Onderwerp: |
|
|
Nog eens een keertje thuis kunnen genieten van de colleges Formeel Strafrecht, want sinds kort worden die opgenomen. Hip toch?
En vooruit spoelen zit er even niet in
Edit: linkje verwijderd na overleg met vakgroep, omdat men dit alleen EUR studenten aanbiedt _________________ Nait soez'n, moar doun!
Laatst aangepast door tikSimone op vr 08 sep 2006 23:55, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 0:05 Onderwerp: |
|
|
Een prima middel voor de ouders om te checken of hun kids wel de colleges volgen  |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 0:46 Onderwerp: |
|
|
Inderdaad, eens kijken of het geld goed wordt besteed.
Laatst aangepast door abraxes op za 09 sep 2006 8:17, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 7:33 Onderwerp: |
|
|
Nummer 2 staat er ook al. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 9:15 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Nummer 2 staat er ook al. |
Op naar de eur dan maar 
Laatst aangepast door abraxes op za 09 sep 2006 8:19, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Volento Deo
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 9:32 Onderwerp: |
|
|
Ik zou niet weten of het wel zou mogen om het publiekelijk te tonen, aangezien wij van de EUR het kunnen zien door eerst in te loggen op SIN (ivm copyright en andere rechten?)
Misschien eerst maar een mailtje sturen naar de heer Mevis? (wiens promotor Corstens was ) |
|
|
|
 |
marissie84
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 10:26 Onderwerp: |
|
|
Dat ik m`n boeken compleet heb. Omdat ik 6 nov al tentamen strafprocesrecht heb.
ieeeeeeeeeeeeeeee
liefs  _________________
carpe diem |
|
|
|
 |
MiriamvL
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: vr 08 sep 2006 10:37 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Nog eens een keertje thuis kunnen genieten van de colleges Formeel Strafrecht, want sinds kort worden die opgenomen. Hip toch?
En vooruit spoelen zit er even niet in  |
Bij ons ook, Internationaal en Europees recht... echt relaxed, goed alternatief voor een collegezaal om 9.00 Maar waarom dan die kinderachtige aanwezigheidsplicht bij de werkcolleges?!  _________________ If you've done nothing wrong, you've got nothing to fear. If you've something to hide, you shouldn't even be here.
We're concerned you're a threat..
We're moving to a situation, where your lives exist as information.
Pet Shop Boys - Integral
Laatst aangepast door MiriamvL op za 09 sep 2006 9:37, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
|