Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
tentamens op i...
Volkshuisevest...
Best Name Badg...
incasso proced...
Uwv, zw en bet...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu vr 22 aug 2025 23:35
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Post verdwijnt
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
voyager4

Leeftijd: 64
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Weegschaal

BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2006 14:02    Onderwerp: Post verdwijnt Reageer met quote Naar onder Naar boven

Hallo allemaal,
Ik heb nu al zo'n twee jaar problemen met de post bezorging. Brieven die aan mij worden gestuurd komen soms gewoon niet aan, maar ook door mij verzonden post komt regelmatig niet aan of pas dagen tot weken later. Verschillende malen heb ik ook zwaar beschadigde post ontvangen, hiervan heb ik foto's gemaakt. Een van de beschadigde stukken was een vertrouwlijk rapport. Ook heeft een poststuk met auteurrechtelijk beschermde teksten een reis door nederland gemaakt, via verschillende bedrijven kwam het uit eindelijk na weken toch nog bij mij in de bus omdat er gelukkig nog eerlijke mensen bestaan. Ik heb al diverse malen een klacht ingediend bij de TPG maar die heeft er tot nu toe weinig aan gedaan. Ze hebben een aantal weken mijn post in de gaten gehouden (zeggen ze) en natuurlijk toen gebeurde er niks. Daarna ging het vrolijk weer verder. Ik heb hier uiteindelijk nog een regio manager in huis gehad die beloofde er alles aan te doen maar ook dat heeft niet kunnen baten. Het is zeer verveelend aan het worden en na de vele schriftelijke en mondelinge klachten aan het adres van de TPG weet ik niet meer wat ik er mee aan moet. Er is mij wel gezegd door een medewerker dat ik voortaan dan maar aangetekend moet versturen, maar gewone brieven etc. dat is toch van de zotte. Wie kan mij hierin adviseren?
Bvd en met vriendelijke groet
fred
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Verstuur e-mail
annemiekewp

Leeftijd: 54
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Tweelingen
Studieomgeving (BA): RUN
Studieomgeving (MA): RUN

BerichtGeplaatst: ma 10 jul 2006 23:10    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

lastig... je zou bijna denken dat t een persoonlijke hetze is, toch?
mss kun je met het plaatselijke postkantoor afspreken dat je voorlopig post daar ophaald?
voyager4

BerichtGeplaatst: di 11 jul 2006 18:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ja dat zou misschien kunnen maar dat is toch te gek voor woorden, dan zou ik ook zelf mijn post moeten gaan bezorgen. Ik heb er echt geen woorden voor dat dit zomaar kan.
Inderdaad speelt bij mij regelmatig de gedachte dat er een persoon is die mij dwars wil zitten, ik zou niet weten wie maar toch, je krijgt er rare gedachten van..
Verstuur e-mail
tikSimone

tikSimone

Leeftijd: 59
Sterrenbeeld: Waterman
Studieomgeving (BA): EUR
Studieomgeving (MA): EUR

BerichtGeplaatst: di 11 jul 2006 21:22    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Misschien wil TPG je gratis een tijdje een postbus ter beschikking stellen?
Dat helpt echter niet voor post die door jou verzonden wordt. Zet je daar je naam op of wordt het als het ware blanco afzender in de bus gegooid?

Betreft het speciale stukken of gebeurt het met alle post?
voyager4

BerichtGeplaatst: za 15 jul 2006 10:59    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Een postbus zou een tijdelijke oplossing zijn, maar ik denk dat daar de mogelijke bron niet mee wordt weggehaald. Er zou gewoon een onderzoek moeten worden ingesteld over een langere periode denk ik. Het gebeurd met alle post alleen zitten daar ook wel eens vertrouwlijke stukken tussen. Post die ik verstuur voorzie ik nu meestal van een andere afz.naam maar wel met mijn postcode, die moet ik misschien dan ook maar weg laten. Vanochtend weer een poststuk ontvangen met daar in een gratis staatslot, en ja hoor enveloppe is open geweest en met plakband dicht geplakt. Ik word hier echt gek van. Ik krijg hier ook een heel naar gevoel over.
Verstuur e-mail
Gwenny

Gwenny

Leeftijd: 63
Studieomgeving (BA): OU

BerichtGeplaatst: za 15 jul 2006 11:37    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

En een of meerdere poststukken van een chip en/of cameratje voorzien om te achterhalen wie/wat erachter zitten? Wel een duur geintje, maar je staat op een gegeven moment met je rug tegen de muur.

Gwen
MSN messenger
Volento Deo

Volento Deo

Leeftijd: 42
Sterrenbeeld: Schorpioen

BerichtGeplaatst: za 15 jul 2006 14:39    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gwenny schreef:
En een of meerdere poststukken van een chip en/of cameratje voorzien om te achterhalen wie/wat erachter zitten? Wel een duur geintje, maar je staat op een gegeven moment met je rug tegen de muur.

Gwen

Je kijkt te veel mission impossible? Cool
bona fides

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: za 15 jul 2006 18:38    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zou de AIVD een reden kunnen hebben om je post door te kijken?
Moderator
Nemine contradicente

Leeftijd: 46
Sterrenbeeld: Steenbok
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT

BerichtGeplaatst: zo 16 jul 2006 3:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Misschien een idee, gebruik een ander postkantoor om je post te versturen, en laat je post (tijdelijk) bezorgen op een postbus.
Verder kan ik ook niets bedenken.

Ow en wat betreft Bona fides opmerking;
Quote:
Zou de AIVD een reden kunnen hebben om je post door te kijken?
, dat zou op zich wel mogelijk kunnen zijn. (Ongetwijfeld hebben ze daar de bevoegdheid toe in bepaalde gevallen).
Maar als de AIVD dergelijke onderzoeken uitvoert, zullen ze ten eerste de post niet (op een dergelijke wijze) beschadigen, ten tweede is een dergelijk onderzoek (voor zover ik weet) altijd van korte duur en ten derde zou een AIVD onderzoek niet "toevallig" ophouden
Quote:
Ze hebben een aantal weken mijn post in de gaten gehouden (zeggen ze) en natuurlijk toen gebeurde er niks.
.

Al met al een vreemde, en onverkwikkelijke, zaak, ik hoop dat je probleem snel is opgelost.
Aanvullend juridisch advies kan ik je jammer genoeg niet geven.
voyager4

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2006 10:05    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik ben geen 007 dus een camera of chip zit er niet in, lijkt me evengoed erg lastig om dat te verwezelijken. De AIVD die mijn post zou doorzoeken lijkt me ook onwaarschijnlijk, ik zou niet weten wat voor reden daar dan voor zou zijn, ok ik weet tegenwoordig zien ze overal spoken maar helaas voor hen ben ik een brave burger, en het lijkt me ook hoogst onwaarschijnlijk dat zo'n instantie dit soort zaken dan beschadigd zonder dit te melden. Afgelopen week heb ik aan vrienden een foto cd gestuurd en wederom is deze doormidden gebroken en de enveloppe totaal kapot daar aan gekomen, het gebeurd dus nog steeds. Een cd breken gaat niet zomaar!
Bedankt voor alle reacties tot nu toe
Verstuur e-mail
Volento Deo

Volento Deo

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2006 10:16    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Shocked Noujaa zeg!!!

Misschien is het echt tijd om een advocaat in de arm te nemen en dit tot op de bodem te laten onderzoeken? Ik denk dat iemand dat expres doet eerlijk gezegd. Maarja... Confused

Mijn post is tot nu toe altijd veilig aangekomen of bezorgd, dus ik sta werkelijk versteld van de situatie waarin je zit Think Eh?
tikSimone

tikSimone

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2006 10:55    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Heb je al eens aangifte gedaan bij de politie? (liefst gedocumenteerd/onderbouwd). Probeer dat eens. Ze zouden het kunnen benoemen als schending briefgeheim, maar wellicht ook als stalking (285b Sr.).
Gwenny

Gwenny

Leeftijd: 63
Studieomgeving (BA): OU

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2006 11:11    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Poststukken van een chip voorzien is helemaal niet zo onlogisch en onmogelijk. Het wordt juist steeds gebruikelijker om zendingen te kunnen volgen. Op schiphol gaan ze steeds meer bagagelabels/koffers van deze chips voorzien worden om de kans op het zoekraken van bagage zo klein mogelijk te houden. TNT heeft ook de mogelijkheid om 'gechipte' zendingen te volgen.
Verder maken VIPs van de mogelijkheid om een chip bij zich te dragen gebruik om hun veiligheid te kunnen waarborgen.

Volento Deo schreef:
Gwenny schreef:

Gwen

Je kijkt te veel mission impossible? Cool

*Misschien maar eens met de tijd mee gaan?*

Gwen
MSN messenger
tikSimone

tikSimone

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2006 12:21    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Waarom zou je geld uitgeven aan dit soort dure en volgens mij in dit geval niet effectieve oplossingen terwijl je eerst kunt kijken of de politie er iets mee kan?
Volento Deo

Volento Deo

BerichtGeplaatst: za 19 aug 2006 18:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zendingen via UPC, TNT en andere maatschappijen kun je volgen omdat ze bij elke 'checkpoint' gescand worden en dus in de pc ingevoerd worden. Het is heus niet zo dat ze er een chipje op plakken of erin doen (wat sowieso niet zou kunnen zonder een pak/envelop te OPENEN). Helaas kun je je post niet op een schermpje volgen en alvast de deur opendoen omdat je weet dat de UPC-mannetje aan het parkeren is Confused.

Errrg offtopic onzin dit.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 2 Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds