|
Auteur |
Bericht |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 10:17 Onderwerp: Presentje voor scriptiebegeleider? |
|
|
Momenteel nader ik het einde van mijn masterthesis en ik vroeg me af of het gebruikelijk is om een kleinigheidje aan je scriptiebegeleider te overhandigen, net zoals bijvoorbeeld bij je stagecoordinator. Iemand hier een idee over?  |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 10:20 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij je dat als je echt tevreden bent over je begeleider, maar is het zeker niet standaard. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 11:29 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt mij wel normaal iets aardigs te doen, eigenlijk. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Martine Redacteur
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 485
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 11:37 Onderwerp: Presentje scriptiebegeleider |
|
|
Ideeen over wat gepast zou zijn? Ik ken de persoon niet zo goed, we hebben slechts twee keer kort gesproken. Het is een man, dus bloemen vallen af. Normaal geef ik in dit soort situaties een fles wijn, maar je weet nooit zeker of mensen dat waarderen.  |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 11:39 Onderwerp: |
|
|
Daar ben ik het niet mee eens. Ik hoor namelijk met enige regelmaat dat de samenwerking met scriptiebegeleiders erg moeizaam kan zijn en dat sommige begeleiders er nauwelijks moeite in lijken te steken. In dergelijke gevallen lijkt me een presentje niet op zijn plaats. Uiteindelijk is ook een scriptie begeleiden een kwestie van onderwijs geven. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
Charlot
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 11:53 Onderwerp: |
|
|
Het is niet standaard, maar denk ik wel gebruikelijk. Ik zou inderdaad goed bekijken of je tevreden bent over de begeleiding en daarvan af laten hangen of je een aardigheidje wilt geven. Als je weinig van de persoon weet, dan is een fles wijn redelijk veilig of anders een boek. Ook altijd leuk. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 14:36 Onderwerp: |
|
|
Nu ja, ik ga d'r maar van uit dat je iets wilt doen omdat iemand je naar behoren of zelfs goed geholpen heeft. Een geschenkje moet immers uit het hart komen, zal ik maar zeggen. Bij iemand die zich uitermate bot gedragen heeft kom je niet eens op het idee wat te geven, toch?
Tip: leg de vraag waarmee je deze persoon een plezier zou kunnen doen voor aan de secretaresse van de vakgroep. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 15:54 Onderwerp: |
|
|
tikSimone schreef: | Tip: leg de vraag waarmee je deze persoon een plezier zou kunnen doen voor aan de secretaresse van de vakgroep. |
Exactely my thoughts  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 16:51 Onderwerp: |
|
|
Er worden aardig wat presentjes uitgereikt.
Het is tenslotte feest. Je sluit iets moois af. En je sluit iets mooi af. _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
annemiekewp
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 595
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 18:09 Onderwerp: |
|
|
zeker doen! mss een pakket samenstellen met maastrichtse specialiteiten? |
|
|
|
 |
Martine Redacteur
|
Geplaatst: di 15 aug 2006 19:50 Onderwerp: Presentje voor scriptiebegeleider |
|
|
Bedankt allemaal voor jullie tips! Ik ga zeker iets leuks kopen en laat jullie t.z.t. wel weten wat het geworden is!  |
|
|
|
 |
|