Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 3 van 3 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |
|
Auteur |
Bericht |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 10 apr 2006 22:21 Onderwerp: |
|
|
Wat gaat dat allemaal ontzettend sloom, zeg!  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Lincoln51
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 26 apr 2006 15:22 Onderwerp: |
|
|
Vandaag na overleg met de betreffende ambtenaar een ingebrekestelling verzonden met een kopie aan het Ministerie van VROM. Dit zou volgens de betreffende ambtenaar extra kracht bijzetten bij de kersverse wethouder. De ambtenaar zegt zelf "ik krijg m'n vinger niet achter de juiste toedracht" , want nu schijnt er mogelijk wel een vergunning te zijn, een soort van toestemming waartegen geen bezwaar gemaakt kan worden. De advocaat intussen het rapport van de metingen laten opvragen. De ambtenaar heeft dat ook opgevraagd, maar kreeg dit niet zonder toestemming van de opdrachtgever, de verhuurder. Daar was hij nogal ontstemd over als uitvoerend gezag, maar hij bleef er achteraan gaan. Het begint er op te lijken, dat ik in ieder geval een ambtenaar als medestander heb gevonden, die het allemaal ook een hele vreemde toestand vind en het graag tot op de bodem wilt uitzoeken. Nu maar weer wachten op de reactie n.a.v. de ingebrekestelling. Trouwens de advocaat van de Rechtsbijstand toont ook geen enkel initiatief en is ontzettend traag. Telkens moet ik weer op actie aandringen om enig werk verzet te krijgen. De ingebrekestelling heb ik maar zelf ter hand genomen, dan kan zij zich met de verhuurder bezig houden. Dit was weer de update! |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 3 van 3 |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3 |
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|