|
Auteur |
Bericht |
nensie
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 06 sep 2005 16:29 Onderwerp: |
|
|
Aha, ik was dus weer 's te laat!
Geen stift gezien  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 06 sep 2005 16:57 Onderwerp: |
|
|
Geen stiften gezien.  _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Louise
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 09 sep 2005 18:03 Onderwerp: |
|
|
Kluwer. (helaas zonder stiften en bierviltje ) |
|
|
|
 |
Ingeborg
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 1877
|
Geplaatst: vr 09 sep 2005 19:39 Onderwerp: |
|
|
Ik ook niks. Maar de extra tabs die erbij zitten hebben dit jaar wel een heel mooi kleurtje  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 09 sep 2005 22:45 Onderwerp: |
|
|
Ingeborg schreef: | Ik ook niks. Maar de extra tabs die erbij zitten hebben dit jaar wel een heel mooi kleurtje  |
Doet pijn aan je ogen! _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Ingeborg
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 1877
|
Geplaatst: za 10 sep 2005 13:49 Onderwerp: |
|
|
Ik vind ze echt mooi  |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 10 sep 2005 19:57 Onderwerp: |
|
|
Heb je ze allemaal al geplakt? _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
MZN
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 68
|
Geplaatst: vr 16 sep 2005 0:27 Onderwerp: |
|
|
Ik had vorig jaar de Kluwer, daar was ik niet ontevreden over ondanks dat ik na een week of twee alle tabjes moest versterken met plakbandjes. Ohja tijdens m'n laatste tentamen heb ik er nog per abuis een bladzijde uitgerukt.....
Bij wijze van test heb ik dit jaar de Vermande ehm VNW gekozen (inclusief schort) en net een seconde geleden de gratis inhoudsopgave besteld (ja lekker handig!).
Ik kan nu dus ook in de keuken doen alsof ik een een vonnis wijs .
"en daarbij geachte ui veroordeel ik u tot een tijdelijke hechtenis in deze gloeiend hete koekenpan tezame met een klontje boter totdat U glazig ziet" |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 16 sep 2005 7:46 Onderwerp: |
|
|
 _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
bvanderhofstede
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 6
|
Geplaatst: wo 22 feb 2006 13:01 Onderwerp: |
|
|
Vermande, al 6 jaar. Het is veel handiger dan de Kluwer, omdat je 3 delen hebt. In een kwartaal met alleen maar strafrecht, is je rug je erg dankbaar. Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven. |
|
|
|
 |
Marco S
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 243
|
Geplaatst: wo 22 feb 2006 14:59 Onderwerp: |
|
|
Daarbij is de Vermande al jaren actueler dan de Kluwer. Tevens staan er iets meer toekomstige wetten in. _________________ Waarvan akte! |
|
|
|
 |
Marco
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 20
|
Geplaatst: zo 19 mrt 2006 15:14 Onderwerp: |
|
|
bvanderhofstede schreef: | Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven. |
Niet iedereen . Ik heb ze allebei geprobeerd en vind de Kluwer handiger. Op een of andere manier kan ik daarin sneller vinden wat ik zoek dan in de Vermande. |
|
|
|
 |
LeChat
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 797
|
Geplaatst: do 23 mrt 2006 21:54 Onderwerp: |
|
|
bvanderhofstede schreef: | Vermande, al 6 jaar. Het is veel handiger dan de Kluwer, omdat je 3 delen hebt. In een kwartaal met alleen maar strafrecht, is je rug je erg dankbaar. Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven. |
Amen.
Bovendien heb ik een abonnement op de Vermande genomen, zodat ik automatisch in juni/juli de nieuwe versie krijg, mét korting. _________________ Gelijk hebben is nog geen gelijk krijgen. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: do 23 mrt 2006 22:18 Onderwerp: |
|
|
Marco schreef: | bvanderhofstede schreef: | Verder denk ik dat iedereen de versie die ze in hun eerste jaar hebben gekocht blijft gebruiken, gezien je toch al gewend bent aan die manier van weergeven. |
Niet iedereen . Ik heb ze allebei geprobeerd en vind de Kluwer handiger. Op een of andere manier kan ik daarin sneller vinden wat ik zoek dan in de Vermande. |
Waarschijnlijk omdat je de Kluwer als eerste hebt gebruikt . |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 23 mrt 2006 22:48 Onderwerp: |
|
|
bvanderhofstede schreef: | Vermande, al 6 jaar. Het is veel handiger dan de Kluwer, omdat je 3 delen hebt. In een kwartaal met alleen maar strafrecht, is je rug je erg dankbaar. |
Voor strafrecht heb je toch ook nog wel eens iets uit deel burgerlijk recht nodig? Of zit bijv. de Wet RO in het strafrechtdeel?? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|