|
Auteur |
Bericht |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: ma 16 jan 2006 22:41 Onderwerp: |
|
|
Als je wilt dat alleen een selecte groep leden, of misschien alleen de moderatoren, de betreffende informatie kan inzien vanwege privacy redenen kun je altijd de dagvaarding (bij voorkeur in PDF of gecomprimeerde fotokopie) sturen naar neminecontradicente@rechtenforum.nl.
Dan zorg ik er wel voor dat de andere moderatoren de info krijgen.
Of als je één of meer leden direct wilt benaderen kun je dit doen door ze een PB (persoonlijk bericht) te sturen en hen te vragen naar hun e-mail adres. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: ma 16 jan 2006 22:48 Onderwerp: |
|
|
Wat nemine zegt, dan weet je zeker dat er enkele juristen naar kijken met niet alleen juridisch maar ook technisch-inhoudelijk kennis van zaken. |
|
|
|
 |
Pantagruel
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 jan 2006 0:16 Onderwerp: |
|
|
Peter71 schreef: | Ik zou de dagvaarding best willen posten, maar ben bang van de regen in de drup te komen.
Er wordt ook beschuldigd dat de aanklager zijn goede naam is aangetast zonder zijn exacte naam op het bewuste forum te noemen.
Ik snap ook niet dat de beheerder van een forum zulke aanklachten kan krijgen. Het enige wat genoemd is dat er gesuggereerd wordt dat de aanklager in dit verhaal een forum runt om er financieel beter van te worden, op zich is daar niets mis mee, maar meneer beweert het tegendeel, hij heeft een vereniging/forum zonder de bedoeling er financieel beter van te worden.. |
Aha de aanklager voelt zich dus anoniem 'geschaadt in eer en goede naam'.
Hoe kun je t voor een rechtbank uitleggen dat je met de 'hobby' geen geld verdient maar dan wel vrolijk 600 uur wilt declaren? Immers wat zijn de gederfde inkomsten als er niets verdient is ? |
|
|
|
 |
Pax et iustitia
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: di 17 jan 2006 0:24 Onderwerp: |
|
|
StevenK schreef: | Kevin.B schreef: | Je kan ook zeggen dat jouw computer 'gehacked' is. En dat ze vanuit jouw computer een proxy hebben laten draaien zodat de daders met 'jouw ip-adress' kattekwaad konden uithalen. |
'wie stelt, bewijst' |
ach, ff snel een backdoortje instaleren en wat met de tijd prutsen . |
|
|
|
 |
Peter71
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 17 jan 2006 8:15 Onderwerp: |
|
|
Nemine contradicente schreef: | Als je wilt dat alleen een selecte groep leden, of misschien alleen de moderatoren, de betreffende informatie kan inzien vanwege privacy redenen kun je altijd de dagvaarding (bij voorkeur in PDF of gecomprimeerde fotokopie) sturen naar neminecontradicente@rechtenforum.nl.
Dan zorg ik er wel voor dat de andere moderatoren de info krijgen.
Of als je één of meer leden direct wilt benaderen kun je dit doen door ze een PB (persoonlijk bericht) te sturen en hen te vragen naar hun e-mail adres. |
Ik zal vanavond proberen er foto's van te maken, ben helaas niet in het bezit van een scanner.
Bedankt allemaal voor het meedenken. (het zit me heel hoog dit 'verhaal' ..) |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 17 jan 2006 18:33 Onderwerp: |
|
|
Je kunt eventueel ook alleen de aanklacht overtiepen, en de namen uiteraard weglaten of 'Mr X' ofzo neerzetten. Om je beter van dienst te kunnen zijn is het belangrijk wat er precies gesteld wordt.
Maar, zoals eerder al werd opgemerkt, als het een bedrag van meer dan 5.000 Euro gevorderd wordt moet je kennis sowieso een procureur (advocaat) nemen. _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
Peter71
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 18 jan 2006 21:08 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop dat het allemaal duidelijk is en jullie me kunnen helpen...
Ik heb ook een onderwerp over smaad/laster geopend. |
|
|
|
 |
|