|
Auteur |
Bericht |
Annemiek
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 04 jan 2006 12:20 Onderwerp: hervatting bezwaarschrift |
|
|
Dit bericht plaats ik namens mijn buurman. Wie kan hem helpen?
Ik heb een conflict met mijn werkgever. Mijn baas heeft mij geschorst omdat ik hem aangesproken heb op het feit dat hij de mij beloofde salarisverhoging (staat op schrift met handtekening voor akkoord van beide partijen) al drie jaar niet betaald zonder reden en wil daar niet met mij over praten. Er is een bezwaarschrift hiertegen ingediend.
Omdat mijn baas van mij eiste dat ik eerst mijn bezwaar introk, wat ik niet gedaan heb, zijn twee bemiddelingspogingen met een bemiddelaar mislukt. Toen is mijn raadsman met hem gaan praten ook dit is mislukt en we zijn nu ander half jaar verder en ik heb, naar mijn mening, alle wegen bewandeld om een juridische procedures te voorkomen. Nu heb ik mijn raadsman gevraagd het bezwaarschrift, dat voor de duur van de bemiddeling tijdelijk was opgeschort, te hervatten. Nu heeft mijn raadman mijn leidinggevende gevraagd de adviescommissie, die het bezwaar behandelt, te vragen de behandeling van het bezwaar te hervatten. En dat heeft hij drie maanden geleden aan mijn baas gevraagd.
Nu is mij vraag: kan dit wel? Aan mijn baas vragen? Want het bezwaarschrift is immers tegen het naar mijn menig onterechte handeling van mijn baas ingediend. Die zal er natuurlijk alles aan doen om de boel te vertragen wat hij ook doet. Want we zijn inmiddels drie maanden verder en mijn baas nog steeds niets doorgegeven aan de adviescommissie. Mijns inziens moet mijn raadsman het toch doorgeven aan de adviescommissie?
Verder heb ik mijn raadman tot drie toe gezegd dat hij het zelf moet doorgeven aan de adviescommissie en niet mij baas moet vragen want mijn baas is immers onafhankelijk maar hij reageert niet op mijn verzoek.
Wat moet ik doen? Ik ben ook inmiddels €25.000 aan honorarium kwijt. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: wo 04 jan 2006 12:48 Onderwerp: |
|
|
Ik vind dit maar een raar verhaal.
3 jaar bezig zijn, 25000 kosten ? Die raadsman lacht zich een ongeluk. Lijkt me tijd worden om die werkgever voor de rechter te dagen om jou de gelegenheid te geven je werk te hervatten. |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 04 jan 2006 13:58 Onderwerp: |
|
|
Allereerst ter verduidelijking: is dit een ambtenarenzaak, of gaat het om een civile (normale) werkgever? _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
Annemiek
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 04 jan 2006 15:11 Onderwerp: |
|
|
Het gaat om een ambtenaren zaak. |
|