|
Auteur |
Bericht |
loesiegirl
|
Geplaatst: zo 11 sep 2005 12:50 Onderwerp: Eind scriptie HBO- rechten |
|
|
He
Ik wil mijn eindscriptie van de HBO-rechten graag over rechterlijke dwalingen houden. Nou weet ik niet goed welke probleemstelling ik hierbij moet gebruiken. Iemand een idee?? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: zo 11 sep 2005 12:56 Onderwerp: Re: Eind scriptie HBO- rechten |
|
|
loesiegirl schreef: | He
Ik wil mijn eindscriptie van de HBO-rechten graag over rechterlijke dwalingen houden. Nou weet ik niet goed welke probleemstelling ik hierbij moet gebruiken. Iemand een idee?? |
Het lijkt me dat je tegen de tijd dat je aan je eindscriptie toe bent, toch in ieder geval wel een probleemstelling moet kunnen formuleren ?
Of wil je nu een probleemstelling hebben, voor je je in hebt gelezen in de materie; want dat is toch een beetje de normale weg: je leest je eerst (globaal) in en op basis daarvan kom je tot een stelling die je gaat (proberen te) bewijzen.
Welke insteek had je in gedachten ? Dwaling in eerste instantie, of juist in laatste instantie ? Gevolgen voor de verliezende partij of voor de rechterlijke macht ? Straf-, privaat of bestuursrecht ? |
|
|
|
 |
loesiegirl
|
Geplaatst: di 13 sep 2005 18:10 Onderwerp: |
|
|
Ik wil het liefst al zo snel mogelijk aan de slag. Ik wil het in ieder geval over strafrecht houden. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 15 sep 2005 18:25 Onderwerp: |
|
|
Nou, dan moet je DAT maar doen, he?
Ja sorry hoor, ik wil best proberen mee te denken, maar als je zelf niet met iets komt als reactie op de vragen die Steven stelde, dan houdt het wel op. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|