|
Auteur |
Bericht |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 14:32 Onderwerp: De schandpaal is terug |
|
|
Wat vinden we hier van? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Leeftijd: 120
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 14:39 Onderwerp: |
|
|
Nou nou ... _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 14:55 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Wat vinden we hier van? |
Toevoegen aan het rijtje "zucht, die Amerikanen weer", in welk rijtje we ook aantreffen:
- Guatamano bay;
- vuurwapens voor iedereen;
- strafrechtelijke procedures in de massamedia (Michael Jackson, O.J. Simpson);
(vul zelf aan)
Laatst aangepast door Suijkerbuijk op do 21 jul 2005 16:40, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 15:46 Onderwerp: |
|
|
Nu ja, je ziet die ontwikkeling ook wel in Nederland, natuurlijk. Denk bijvoorbeeld aan het ophangen van foto's van winkeldieven. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
sapper
Leeftijd: 25 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 16:31 Onderwerp: Re: De schandpaal is terug |
|
|
tikSimone schreef: | Wat vinden we hier van? |
walgelijk, stuitend en verwerpelijk _________________ Dat is een tessst... |
|
|
|
 |
sapper
Leeftijd: 25 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 16:41 Onderwerp: Wat vinden we hier van ??? |
|
|
dit lijkt me overigens een betere topic: wat vinden we HIER VAN ??? _________________ Dat is een tessst... |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: do 21 jul 2005 16:51 Onderwerp: |
|
|
O, dat soort aanbiedingen ontvang ik geregeld via email. Ken je dat niet dan? Het is eigenlijk het leukste om zo'n diploma dan even zelf in ontvangst te nemen. Vandaar dat ik er dus stevig over denk om in te gaan op het aanbod van de Afrikaanse meneer wiens vader the late general XXXX is en die alleen even mijn rekening wil gebruiken voor het overmaken van 10 mio Eur. Ik hou daar dan zelf zo'n 1 mio aan over, dus een prima deal
Maar goed, da's allemaal een ander onderwerp. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
David Post
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 10 aug 2005 22:25 Onderwerp: |
|
|
Ach, wij Nederlanders kunnen er ook wat van. Ik hoorde vanavond zoiets op het nieuws als een internetschandpaal voor ondernemers die hun rekening niet op tijd hebben betaald. |
|
|
|
 |
Bee1234
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: wo 10 aug 2005 23:21 Onderwerp: |
|
|
David Post schreef: | Ach, wij Nederlanders kunnen er ook wat van. Ik hoorde vanavond zoiets op het nieuws als een internetschandpaal voor ondernemers die hun rekening niet op tijd hebben betaald. |
Ja dat is de website http://www.incassoregister.nl
inclusief een verkiezing voor 'wanbetaler van de dag'.... |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 10 aug 2005 23:27 Onderwerp: |
|
|
Bianca Spaans schreef: | inclusief een verkiezing voor 'wanbetaler van de dag'.... |
Is natuurlijk wel gratis publiciteit ... _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: vr 12 aug 2005 12:59 Onderwerp: |
|
|
Die krijgt hij zelf ook op negatieve wijze. Zie dit nieuwsbericht
Nog eentje die van zijn treurspel een komedie maakt  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Suijkerbuijk
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: vr 12 aug 2005 13:24 Onderwerp: |
|
|
Zie ook de reactie van de deurwaarders op NJD http://juridischdagblad.nl/content/view/2071/1/ _________________ That information is on a want-to-know basis, and trust me...you don't want to know. |
|
|
|
 |
Michèle Moderator
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 13 aug 2005 2:56 Onderwerp: |
|
|
In de categorie 'de VS weer': aangenomen (?) wetsvoorstel waarbij je iemand mag doden als je je bedreigd voelt.
'BOE!' - 'BENG' - vrijspraak.
 _________________ www.breiwinkeltje.nl
 |
|
|
|
 |
ergo sum Redacteur
Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 13 aug 2005 12:10 Onderwerp: |
|
|
Als blikken konden doden .... _________________ Vivere est cogitare.
 |
|
|
|
 |
tikSimone
|
Geplaatst: za 11 feb 2006 15:18 Onderwerp: |
|
|
V.w.b. die schandpaal: in het NJB van deze week staat een lezenswaardig artikel van Marc Schuilenburg, waarin hij pleit voor het vaker inzetten van de "openbaarmaking van de rechterlijke uitspraak", met name bij ondernemingscriminaliteit. Heeft het daarbij zelfs over de verplichting om de uitspraak op de eigen (bedrijfs-) website te plaatsen. Hoeiiiiii ......  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
|