|
Auteur |
Bericht |
frog62
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 23 jun 2014 14:25 Onderwerp: scooter moet terug maar hoe? |
|
|
Ik heb samen met iemand een bedrijf VOF. Nu heb ik een elektrische scooter te leen gekregen van een ander bedrijf(Y) om tijdelijk te gebruiken. Ook mijn zakelijke partnermag deze scooter gebruiken.
Ik heb besloten om te stoppen en de samenwerking te ontbinden. Geen problemen.
Nu wil mijn ex-zakenpartner de scooter niet meer teruggeven waarom ik heb gevraagd. Aangezien eigenaar(Y) is van de scooter niet ik of de VOF is wil het andere bedrijfIk heb samen met iemand een bedrijf VOF. Nu heb ik een elektrische scooter te leen gekregen van een ander bedrijf(Y) om tijdelijk te gebruiken. Ook mijn zakelijke partnermag deze scooter gebruiken.
Ik heb besloten om te stoppen en de samenwerking te ontbinden. Geen problemen.
Nu wil mijn ex-zakenpartner de scooter niet meer teruggeven waarom ik heb gevraagd. Aangezien eigenaar(Y) is van de scooter niet ik of de VOF is wil het andere bedrijf(Y) de scooter terug hebben. Ik heb destijds de scooter in ontvangst genomen en kloppen zij(Y) bij mij aan.
er is geen contract met bedrijf(Y) mbt het gebruik.
De vraag is nu wat er moet worden gedaan zodat de scooter weer teruggaat naar de rechtmatige eigenaar(Y)?
Bedankt voor de feedback.
Groeten
de scooter terug hebben. Ik heb destijds de scooter in ontvangst genomen en kloppen zij(Y) bij mij aan.
De vraag is nu wat er moet worden gedaan zodat de scooter weer teruggaat naar de rechtmatige eigenaar(Y)? |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: ma 23 jun 2014 16:22 Onderwerp: |
|
|
Ah, een copy-paste / google translate vraag, daar zul je vast veel inhoudelijke reacties op gaan krijgen. _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
|