|
Auteur |
Bericht |
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: ma 05 mei 2014 14:47 Onderwerp: |
|
|
vulpen schreef: | [...]Het hele verhaal is afgelopen vrijdag in een brief naar Apple in Amsterdam verzonden. Zodra ik iets hoor zal ik hier weer even updaten. |
Dank je voor het op de hoogte houden.
vulpen schreef: | [...]Zodra ik iets hoor zal ik hier weer even updaten. | nóg zo'n gruwel-woord... _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
 |
vulpen
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 18 jun 2014 12:04 Onderwerp: |
|
|
Het heeft even geduurd, maar hierbij de update.
Apple care Amsterdam heeft mij telefonisch benaderd nadat ze de brief hadden ontvangen. Om een kort verhaal kort te houden, het was een kopie van het eerdere gesprek dat ik heb gehad. Het standpunt van Apple blijft ongewijzigd: zonder aankoopbon gaan ze niets voor ons doen. De Apple medewerker heeft mijn argumentatie voor kennisgeving aangenomen en daarna het standpunt van Apple herhaald zonder inhoudelijk op mijn argumenten in te gaan.
Eigenlijk wil ik het hier niet bij laten zitten, al is het alleen maar uit principe. Apple maakt door middel van een software update zonder waarschuwing het product onbruikbaar, als consument sta je vervolgens machteloos.
Ik ben bereid hier tijd (en geld) in te steken, maar dan moet het niet bij voorbaat een verloren zaak zijn. Daarnaast zou ik dan wat handvatten kunnen gebruiken betreffende de verdere aanpak.
Voor de geïnteresseerden hier mijn brief naar Apple: Bekijk PDF
Ik hoor graag wat jullie er van denken. |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: wo 18 jun 2014 17:06 Onderwerp: |
|
|
Volgende stap is een kort geding  |
|
|
|
 |
vulpen
Leeftijd: 105 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 20 jun 2014 9:53 Onderwerp: |
|
|
Uit de smiley in je reactie kan ik niet goed opmaken of deze serieus of grappig bedoeld is?
Ik zal moeten uitzoeken of er genoeg grond is voor een zaak. Dat ik het onrechtvaardig vind maakt het natuurlijk nog niet onrechtmatig.
Ik ben een absolute leek, maar heb je voor een kort geding geen spoedeisend belang nodig? |
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 20 jun 2014 23:07 Onderwerp: |
|
|
vulpen schreef: | Uit de smiley in je reactie kan ik niet goed opmaken of deze serieus of grappig bedoeld is?
Ik zal moeten uitzoeken of er genoeg grond is voor een zaak. Dat ik het onrechtvaardig vind maakt het natuurlijk nog niet onrechtmatig.
Ik ben een absolute leek, maar heb je voor een kort geding geen spoedeisend belang nodig? |
Serieus. Spoedeisend belang is er. Je telefoon doet het niet. |
|
|
|
 |
|