|
Auteur |
Bericht |
Robin68
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 24 mrt 2014 17:45 Onderwerp: Beleggingswinst melden? |
|
|
Beste forum leden,
Via deze site: http://www.beginbeleggen.nl/ wil ik met kleine bedragen gaan beleggen, ik wil beginnen met maximaal 100 euro in te leggen, dus dat is niet veel maar doordat je via die site door middel van een hefboom kan beleggen is je inleg meer waard. Als ik dan hieruit winst haal, is dat iets wat ik moet melden bij het UWV? Ik krijg nu namelijk een uitkering en heb geen zin in gezeik maar ook niet dat mijn uitkering gaat stoppen want met beleggen weet je het natuurlijk nooit en misschien is het wel helemaal niet veel winst. |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: di 25 mrt 2014 15:13 Onderwerp: Re: Beleggingswinst melden? |
|
|
Robin68 schreef: | Beste forum leden,
Via deze site: http://www.beginbeleggen.nl/ wil ik met kleine bedragen gaan beleggen, ik wil beginnen met maximaal 100 euro in te leggen, dus dat is niet veel maar doordat je via die site door middel van een hefboom kan beleggen is je inleg meer waard. Als ik dan hieruit winst haal, is dat iets wat ik moet melden bij het UWV? Ik krijg nu namelijk een uitkering en heb geen zin in gezeik maar ook niet dat mijn uitkering gaat stoppen want met beleggen weet je het natuurlijk nooit en misschien is het wel helemaal niet veel winst. |
Maak het geld dan gewoon aan mij over... dan heeft er tenminste nog iemand plezier van!
Of gooi het in een putje, ben je ook van alle illusies verlost! _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
Robin68
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 04 apr 2014 15:00 Onderwerp: Re: Beleggingswinst melden? |
|
|
DENNIS79 schreef: | Robin68 schreef: | Beste forum leden,
Maak het geld dan gewoon aan mij over... dan heeft er tenminste nog iemand plezier van!
Of gooi het in een putje, ben je ook van alle illusies verlost! |
Soms moet je gewoon risico durven te nemen;)
maar niemand die het weet? want ondertussen heb ik wel al een kleine winst behaald. |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: ma 07 apr 2014 16:35 Onderwerp: |
|
|
Beleggen is box 3, tenzij je hele rare dingen gaat doen. Zit je in de top van een piramidespel, dan voldoe je ineens vrij snel aan de criteria voor resultaat uit overige werkzaamheden (box 1) en dat heeft effect op de meeste uitkeringen. De deelnemers aan de onderkant van een piramidespel, slachtoffers van fraude en normale beleggers zitten gewoon in box 3, waarbij rendement doorgaans geen rol speelt en alleen voor bepaalde uitkeringen de vermogenspositie relevant is.
Je geeft niet aan wat voor uitkering, maar de kans is vrij groot dat je dit niet (bij het UWV) hoeft te melden. _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
DENNIS79
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1754
|
Geplaatst: ma 07 apr 2014 18:13 Onderwerp: Re: Beleggingswinst melden? |
|
|
Ik wilde je eerst waarschuwen voor het risico dat je gaat lopen met dit soort websites... maar iedereen heeft het recht op een miskleun! _________________ "Nusquam est, qui ubique est" |
|
|
|
 |
PcDealer
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
|
|
|
 |
|