|
Auteur |
Bericht |
JeffreyR
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: di 07 jan 2014 19:47 Onderwerp: Operator online chat |
|
|
Beste Foragebruikers,
Er is mij een baan aangeboden al operator. Hierbij zal ik online gewaagd gaan chatten met mannen. Het enige probleem is dat ik me hiervoor voor moet doen als vrouw.
Voor mijzelf is dit geen probleem, omdat ik in de toekomst mezelf wil laten ombouwen tot vrouw. Alleen op dit moment ben ik nog een man.
Is dit legaal voor mij om te doen?
Alvast bedankt voor de tijd. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: di 07 jan 2014 20:08 Onderwerp: |
|
|
Waarom denk je dat het niet legaal zou zijn?
De dames die dit werk doen acteren ook de hele boel bij elkaar, wat is het verschil met jou dan? |
|
|
|
 |
JeffreyR
|
Geplaatst: wo 08 jan 2014 10:54 Onderwerp: |
|
|
Dat een dame wel of niet geil is, dat is niet aan te tonen in een rechtzaak. Of dat ze een bepaalde haarkleur ofzo heeft.
Dat ik een man ben terwijl ik me als een vrouw voordoe is heel goed aan te tonen in een rechtzaak. |
|
|
|
 |
JeffreyR
|
Geplaatst: wo 08 jan 2014 10:56 Onderwerp: |
|
|
JeffreyR schreef: | Dat een dame wel of niet geil is dat is niet aan te tonen in een rechtzaak.
Dat ik een man ben terwijl ik me als een vrouw voordoe is heel goed aan te tonen in een rechtzaak. |
|
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: wo 08 jan 2014 22:15 Onderwerp: |
|
|
Ja, en?
Waarvoor zou je bij de rechtbank moeten komen dan?
Dat iemand je aanklaagt dat je je voordeed als vrouw?
Lijkt me sterk..
En dan zouden ze trouwens eerst je werkgever moeten aanspreken, en niet jou.
Je bent namelijk aan het werk. |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: za 11 jan 2014 12:06 Onderwerp: |
|
|
Als een man via een website een erotisch gesprek aanvraagt, sluit hij een overeenkomst met de aanbieder van dat gesprek. De aanbieder moet een dienst leveren die overeenstemt met de door de aanbieder gewekte redelijke verwachting van de man. Wat mij betreft is het een feit van algemene bekendheid dat de afbeeldingen van vrouwen die door de aanbieder worden getoond, niet altijd dezelfde personen zijn die het gesprek voeren. De man mag volgens mij dus in redelijkheid niet verwachten dat de getoonde afbeeldingen overeenstemmen met de identiteit van de persoon die het gesprek voert. Net als bij een science-fiction film aanvaardt de man een zekere mate van misleiding (suspension of disbelief) voor zijn eigen plezier.
De redelijke verwachting van de man zal eerder betrekking hebben op de erotische inhoud van het gesprek. Zolang de persoon die het gesprek voert niet kenbaar maakt dat hij of zij niet de persoon is met wie de man denkt dat hij een gesprek voert, lijkt mij dat geen sprake is van wanprestatie, laat staan van enige strafrechtelijke aansprakelijkheid. |
|
|
|
 |
|