|
Auteur |
Bericht |
Soze
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 dec 2013 9:43 Onderwerp: FIOD heeft beslag gelegd op bedrijf waar ik nog geld... |
|
|
Hallo,
Deze week heeft de FIOD beslag gelegd op een bedrijf waarvan ik nog vele duizenden euro's tegoed heb. Dit geld kon ik op dit moment hard gebruiken en hoe het er nu naar uitziet kan dit wel eens het einde van mijn bedrijfje betekenen.
Is er een manier om alsnog (liefst snel) mijn geld te krijgen?
Moet ik contact opnemen met iemand van de FIOD of is daar sowieso geen beginnen aan?
Ik baal hem echt gruwelijk, vooral omdat dit ook een klant was waarvoor ik de aankomende tijd flink wat werk mocht verrichten.
Verder weet ik niet precies wat er nu aan de hand is bij dat bedrijf maar ze hebben wel alles in beslag genomen.
Met vriendelijke groet,
Karel |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: za 14 dec 2013 3:10 Onderwerp: |
|
|
Heeft de FIOD stukken in beslag genomen voor onderzoek of is beslag gelegd op de bankrekingen van het bedrijf? Alleen in het laatste geval heb je een probleem, anders zou je zelf conservatoir beslag kunnen leggen op die rekeningen en een kort geding tot betaling kunnen beginnen (aangenomen dat je vordering niet wordt betwist). |
|
|
|
 |
|