zoef13
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 30 sep 2013 19:18 Onderwerp: Is de VVE verantwoordelijk voor kosten aanhouden woning? |
|
|
Door een gebrek aan de opstal (Lekke bak in het souterrain) en het daaruit volgende geschil met een aannemer welke het souterrain waterdicht zou hebben opgeleverd, KAN ik mijn woning al meer dan een jaar niet verkopen of verhuren.
De woning stond al in te huur (2 weken) toen bleek dat het souterrain toch niet waterdicht was: de makelaars waren al geboekt, en stonden met hun voeten in het water. Ik zou in july 2012 emigreren, en heb tot heden de woning moeten aanhouden en betalen zonder dat het probleem is verholpen.
De aannemer geeft niet thuis. Dus nu is de discussie: is de VVE verantwoordelijk TOT het moment dat de woning zich in oude staat bevindt, zodat het de verkoop in kan?
Volgens mij wel (Door een gebrek aan de opstal (Lekke bak in het souterrain) en het daaruit volgende geschil met een aannemer welke het souterrain waterdicht zou hebben opgeleverd, KAN ik mijn woning al meer dan een jaar niet verkopen of verhuren.
De woning stond al in te huur (2 weken) toen bleek dat het souterrain toch niet waterdicht was: de makelaars waren al geboekt, en stonden met hun voeten in het water. Ik zou in july 2012 emigreren, en heb tot heden de woning moeten aanhouden en betalen zonder dat het probleem is verholpen.
De aannemer geeft niet thuis. Dus nu is de discussie: is de VVE verantwoordelijk TOT het moment dat de woning zich in oude staat bevindt, zodat het de verkoop in kan? (Vanaf dat punt is het mijn verantwoordelijkheid of het een week of een jaar duurt - maar het KAN zo niet de verkoop in.)
PS - Alle verzekeringen laten afweten onder het kopje GROND-waterschade |
|