|
Auteur |
Bericht |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 sep 2013 18:16 Onderwerp: is dit strafbaar? |
|
|
Beste allemaal,
Toen de verkering van dochter uitraakte belde ze me of ze kon komen en ik zei ja. Ze heeft anderhalf jaar in mijn huis gezeten en hoefde niets te betalen, omdat ze een huis had gekocht met haar ex vriend, wat eerst verkocht moest.
Ik heb haar aan een appartement geholpen en geklus en toen de klus geklaard was verbrak ze het contact.
Ik zag haar nu met haar schoonmoeder lopen. Ik ben erna toe gelopen en gaf de vrouw een hand (ik had haar 1 keer eerder gezien in het huis van mn dochter toen ik net nog contact had en fruit bracht, omdat ik hoorde dat haar zoon ziek was. Ik mocht toen al niet meer binnen komen van mn dochter, omdat ze het te druk had. Ik zag toen haar schoonmoeder wel en dat deed pijn, maar ik heb verder niets meer gezegd of gedaan.
Nu zag ik haar lopen in de stad en ben ik naar de vrouw toegelopen en gaf haar een hand en zei weet u wie ik ben? Nee zei ze. Ik ben de moeder van Sonja.
Mijn dochter begon keihard te zeggen dat ik weg moest gaan. Ik zei ik zou graag willen weten wat ik gedaan heb? Zelf weet ik dat wel. Heel veel. Schilderen en helpen en nog eens helpen. In mijn huis mocht ik niks meer toen ze anderhalf jaar bij me zat. Ze kan geen eens antwoord geven op mijn vraag wat ik dan gedaan heb. Dat weet ze wel. Heel veel.
Ze heeft een alcoholistische vader en die loog ook zo.
Ik ben nu zo ongelofelijk boos en tegelijk verdrietig geworden vanwege het onrecht dat ik een papier op haar deur heb geplakt met de woorden:
Weet je schoonmoeder wat jij met je moeder hebt gedaan!!!!
En: waar is je geweten!!!!! Is dit strafbaar?
Ze woont een 800 meter verderop om een hoek. Ik heb haar vanuit Amsterdam geholpen en dan krijg ik dit steeds te zien. Een schoonmoeder, die binnen word gehaald, terwijl ze mij gebruikt heeft.
Vr dododo |
|
|
|
 |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 sep 2013 18:20 Onderwerp: aanvulling van is dit strafbaar? |
|
|
Aanvulling.
De vrouw herkende mij niet meer, omdat ze mij maar 1 keer gezien had bij de deur van mn dochter toen ik fruit bracht.
Ze zei toen kom binnen, maar ik wist dat mijn dochter dat niet goed zou vinden en bedankte.
Ik voelde al de dreiging, die van mijn dochter uitging. (bij haar vader voelde ik dat ook precies hetzelfde)
dododo |
|
|
|
 |
BartL
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 sep 2013 9:10 Onderwerp: Re: is dit strafbaar? |
|
|
dododo schreef: | Beste allemaal,
Toen de verkering van dochter uitraakte belde ze me of ze kon komen en ik zei ja. Ze heeft anderhalf jaar in mijn huis gezeten en hoefde niets te betalen, omdat ze een huis had gekocht met haar ex vriend, wat eerst verkocht moest.
Ik heb haar aan een appartement geholpen en geklus en toen de klus geklaard was verbrak ze het contact.
Ik zag haar nu met haar schoonmoeder lopen. Ik ben erna toe gelopen en gaf de vrouw een hand (ik had haar 1 keer eerder gezien in het huis van mn dochter toen ik net nog contact had en fruit bracht, omdat ik hoorde dat haar zoon ziek was. Ik mocht toen al niet meer binnen komen van mn dochter, omdat ze het te druk had. Ik zag toen haar schoonmoeder wel en dat deed pijn, maar ik heb verder niets meer gezegd of gedaan.
Nu zag ik haar lopen in de stad en ben ik naar de vrouw toegelopen en gaf haar een hand en zei weet u wie ik ben? Nee zei ze. Ik ben de moeder van Sonja.
Mijn dochter begon keihard te zeggen dat ik weg moest gaan. Ik zei ik zou graag willen weten wat ik gedaan heb? Zelf weet ik dat wel. Heel veel. Schilderen en helpen en nog eens helpen. In mijn huis mocht ik niks meer toen ze anderhalf jaar bij me zat. Ze kan geen eens antwoord geven op mijn vraag wat ik dan gedaan heb. Dat weet ze wel. Heel veel.
Ze heeft een alcoholistische vader en die loog ook zo.
Ik ben nu zo ongelofelijk boos en tegelijk verdrietig geworden vanwege het onrecht dat ik een papier op haar deur heb geplakt met de woorden:
En: waar is je geweten!!!!! Is dit strafbaar?
Ze woont een 800 meter verderop om een hoek. Ik heb haar vanuit Amsterdam geholpen en dan krijg ik dit steeds te zien. Een schoonmoeder, die binnen word gehaald, terwijl ze mij gebruikt heeft.
Vr dododo |
Dit is natuurlijk een heel vervelende situatie voor u maar er bestaat geen recht op goed contact of zelfs maar vriendelijkheid. Ook niet wanneer er een familieband bestaat. Ongeacht wat u voor haar heeft gedaan, vloeit daar geen enkele vorm van juridische verplichting tot het instandhouden van een (goede) relatie uit voort voor uw dochter. |
|
|
|
 |
Jay Gatsby
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): Studieomgeving (MA): Berichten: 111
|
Geplaatst: vr 13 sep 2013 10:53 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Ik ben nu zo ongelofelijk boos en tegelijk verdrietig geworden vanwege het onrecht dat ik een papier op haar deur heb geplakt met de woorden:
En: waar is je geweten!!!!! Is dit strafbaar? |
Ik denk dat TS wilde weten of het strafbaar is dat zij een papiertje met bovenstaande inhoud op de deur van haar dochter heeft geplakt. |
|
|
|
 |
BartL
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 sep 2013 11:30 Onderwerp: |
|
|
Jay Gatsby schreef: | Quote: | Ik ben nu zo ongelofelijk boos en tegelijk verdrietig geworden vanwege het onrecht dat ik een papier op haar deur heb geplakt met de woorden:
En: waar is je geweten!!!!! Is dit strafbaar? |
Ik denk dat TS wilde weten of het strafbaar is dat zij een papiertje met bovenstaande inhoud op de deur van haar dochter heeft geplakt. |
Oeps, iets te snel gelezen/conclusies getrokken. Maar nee, ook dit is bij lange na niet strafbaar. Niet concreet genoeg voor smaad of laster. |
|
|
|
 |
|