|
Auteur |
Bericht |
RRvdm1969
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 14 feb 2013 11:00 Onderwerp: Rechtbank maakt fout |
|
|
Ik heb op vrijwillige basis bewindvoering aangevraagd hiervoor moesten de gegeven van mijn familie ook ingevuld worden.
Deze souden niet benaderd worden en hier is schrijven van mijn bewindvoerster bij gerdaan
Nu hebben ze toch mijn familie benaderd terwijl dit niet gedaan zou worden.
De lui daar staan boven de wet en denken dat het woord sorry genoeg is nu wil ik weten hoe kan ik hier een zaak van maken.
Of is de rechtbank inderdaad oppermachtig en mogen die hier zomaar mee weg komen
www.klachtenschuldhulpverlening.nl |
|
|
|
 |
Regin
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1042
|
Geplaatst: vr 15 feb 2013 18:04 Onderwerp: |
|
|
Een vervelende situatie. Ik raad u aan om het plaatje op uw website te verwijderen, omdat het mogelijk als een doodsbedreiging kan worden uitgelegd. Ingevolge artikel 13 van de Wet op de Rechterlijke Organisatie zijn gerechtelijke ambtenaren tot geheimhouding verplicht. U kunt een klacht indienen bij de rechtbank Den Haag. In deze regeling staat beschreven hoe u dat kunt doen. |
|
|
|
 |
dennis69
|
Geplaatst: zo 12 mei 2013 23:23 Onderwerp: wij ook |
|
|
bij ons is pcies het zelfde overkomen,en ook die kut rechtbank van alphen aan den rijn.kun je ons vertellen wat je hier voor excuus van heb gehad? want wij willen die klootzakken ook aan de hoogste boom hangen.
ze lopen gewoon brieven te sturen naar mensen die uit hun ouderlijke macht zijn gezet 26 jaar terug.(pedofiele en verwaarloosing en misshandeling) bij ons ging het ook over beschermings bewind.
groeten dennis |
|
|
|
 |
jeroen1989
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 168
|
Geplaatst: ma 13 mei 2013 13:09 Onderwerp: Re: wij ook |
|
|
dennis69 schreef: | bij ons is pcies het zelfde overkomen,en ook die kut rechtbank van alphen aan den rijn.kun je ons vertellen wat je hier voor excuus van heb gehad? want wij willen die klootzakken ook aan de hoogste boom hangen.
ze lopen gewoon brieven te sturen naar mensen die uit hun ouderlijke macht zijn gezet 26 jaar terug.(pedofiele en verwaarloosing en misshandeling) bij ons ging het ook over beschermings bewind.
groeten dennis |
Met deze instelling kom je in ieder geval nergens.. |
|
|
|
 |
dennis69
|
Geplaatst: ma 13 mei 2013 21:55 Onderwerp: bedankt |
|
|
bedankt voor je tip jeroen.je kunt wel voor die rechtbank gaan werken.
in iedergeval verhuizen op de kosten van de rechtbank is al toegezegd.
dus deze instelling heeft wel degelijk nut. |
|
|
|
 |
|