JeroenStu
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 14 apr 2013 14:56 Onderwerp: Geldigheidduur tentamen resultaten |
|
|
Ik ben een langstudeerder en kreeg redelijk recent een brief van de examen commissie dat ik een contract met ze moet maken zodat de geldigheidsduur van mijn resultaten verlengt wordt. Lever ik geen contract in of hou ik mij hier niet aan dan vervallen mijn cijfers ouder dan 4 jaar.
Ik accepteerde dit gewoon, maar nu las ik de statuten van vorige jaar en hierin staat duidelijk dat de resultaten 6 jaar lang geldig zijn. Helaas kan ik niet bij de oudere statuten, maar ga er van uit dat dit hier ook in staat. In die van 2013 is het inderdaad veranderd naar 4 jaar.
Nu zijn mijn vragen:
Vallen de cijfers die toen behaald zijn onder te toen geldende statuten of onder de huidige statuten.
Is school/opleiding verplicht de oude statuten te hebben en heb ik recht om die in te zien of moet ik bewijzen dat dit toen in de statuten stond?
Statuten 2011-2012:
http://www.windesheim.nl/~/media/Files/Windesheim/Studeren/Studeren%20bij%20windesheim/Rechten%20en%20plichten/StudentenstatuutopleidingenICT1112nieuw.pdf
Artikel 6.10 - Geldigheidsduur tentamens
1. De geldigheidsduur van tentamens is zes jaar.
2. De geldigheidsduur kan op verzoek van een student door de examencommissie worden verlengd
Met vriendelijk groet,
Jeroen |
|