|
Auteur |
Bericht |
M_M
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 20 dec 2012 17:45 Onderwerp: Hulp bij bezwaarschrift. |
|
|
Onze buren hebben een omgevingsvergunning gekregen die juridisch van alle kanten rammelt.
Alleen krijg ik het bezwaarschrift door persoonlijke omstandigheden maar niet goed op papier.
Wie kan/wil mij hierbij helpen??  |
|
|
|
 |
A.Verkerk
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 21 dec 2012 8:33 Onderwerp: |
|
|
Ik wil best even kijken naar wat je al hebt. Als je het hier post kunnen meer mensen input leveren. Dat zal het bezwaarschrift waarschijnlijk ten goede komen. Tot wanneer kun je bezwaar indienen? |
|
|
|
 |
jeroen1989
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 168
|
Geplaatst: do 27 dec 2012 20:02 Onderwerp: |
|
|
Ik wil ook best wel even helpen, wellicht is het dan inderdaad wel handig dat je inzicht geeft in wat je al hebt en over welke informatie je beschikt. Let wel,
het relativiteitsvereiste kan in sommige gevallen behoorlijk wat roet in het eten gooien! |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: do 27 dec 2012 22:52 Onderwerp: |
|
|
jeroen1989 schreef: | Let wel,
het relativiteitsvereiste kan in sommige gevallen behoorlijk wat roet in het eten gooien! |
Waar heb je het over? Het relativiteitsvereiste is toch helemaal nog niet ingevoerd in het normale bestuursprocesrecht? Dat is toch alleen in het geval de CHW van toepassing is? Aangezien we niet weten over welk soort Omgevingsvergunning het gaat, lijkt het me wat prematuur om aan te nemen dat de CHW van toepassing is. |
|
|
|
 |
ArieKanarie
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM
|
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: vr 28 dec 2012 1:19 Onderwerp: |
|
|
De uitleg die hierbij hoort is dat de Wet aanpassing bestuursprocesrecht in werking treedt op 1 januari 2013, althans het grootste deel ervan (Stb. 2012, 684). Deze wet, waarin het relativiteitsvereiste in het algemene bestuursprocesrecht wordt geincorporeerd, heeft in ieder geval geen betrekking op besluiten die voor die tijd zijn bekendgemaakt zoals in onderhavig geval. |
|
|
|
 |
jeroen1989
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 168
|
Geplaatst: di 01 jan 2013 14:34 Onderwerp: |
|
|
cia76 schreef: |
De uitleg die hierbij hoort is dat de Wet aanpassing bestuursprocesrecht in werking treedt op 1 januari 2013, althans het grootste deel ervan (Stb. 2012, 684). Deze wet, waarin het relativiteitsvereiste in het algemene bestuursprocesrecht wordt geincorporeerd, heeft in ieder geval geen betrekking op besluiten die voor die tijd zijn bekendgemaakt zoals in onderhavig geval. |
Ik haalde het relativiteitsvereiste inderdaad aan met het vooruitzicht op de Wet aanpassings bestuursprocesrecht, omdat volgens de 'regels' - lees: Aanwijzingen dan wel ongeschreven recht - van nieuwe wetgeving gedurende de bezwaarfase, deze wetgeving een rol kan spelen. Wist niet dat daarvoor al een regeling is getroffen, bedankt voor de informatie! |
|
|
|
 |
|