stayla
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 18 dec 2012 17:10 Onderwerp: Wat te doen? |
|
|
Goedemiddag,
Mijn vraag gaat over mijn huidige leaseauto.
Twee jaar geleden heb ik een aanvraagformulier getekend voor mijn leaseauto, hierbij is toen destijds door mijn manager aangegeven dat de auto duurder was dan ik kon leasen.
Nu heb ik alle documentatie opgevraagd hierover en het eea uitgezocht omdat mijn collega in dezelfde functie met exact dezelfde auto deze extra 66,- niet betaald.
Nu blijkt:
De extra eigen bijdrage a 66,- was al besloten door de manager, en is op het aanvraagformulier ingevuld. Deze is ondertekend door mij en opgestuurd. Twee weken later een brief ontvangen vanuit HR waarin aangegeven wordt dat de auto die ik gekozen heb duurder is dan ik mag leasen, en er dus een extra eigen bijdrage wordt ingehouden van mijn salaris.
Hierop staan niet de 66 euro extra, maar wordt aangegeven dat de kosten worden berekend met het verschil tussen de exploitatiekosten van de auto en de exploitatiekosten van de daadwerkelijke auto.
In de bedrijfsautoregeling die geldig is voor mij staat aangegeven dat de categorie waar ik in val een bedrag is van 640,- max. De auto die mij is toegewezen kost qua exploitatiekosten 572,-
Alle documentatie is in mijn bezit, alleen ontbreekt als enige nog de berekening van de exploitatiekosten.
Nu is het zo dat ik niet verder kom hiermee.
Graag advies. |
|