|
Auteur |
Bericht |
passat
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 13 sep 2012 21:33 Onderwerp: verklaringen |
|
|
Mogen twee gedetineerden in verschillende pi vestigingen telefonisch contact met elkaar hebben?
Door de vroege leugenachtige verklaringen van deze daders werd iemand als verdachte gezien wegens medeplichtigheid. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: vr 14 sep 2012 9:35 Onderwerp: |
|
|
Ja, waarom niet ? |
|
|
|
 |
passat
|
Geplaatst: za 15 sep 2012 16:04 Onderwerp: |
|
|
hilde12 schreef: | Ja, waarom niet ? |
Getetineerden hebben recht op bellen met een of meer personen.Maar je mag zelf niet een gedetineerde bellen, als je niet advocaat van hem of haar bent. Het lijkt mij onmogelijk dat het zoiets kan gebeuren.
Ik heb een klacht over deze contact. waar kan ik mijn klacht indienen? |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: za 15 sep 2012 16:44 Onderwerp: |
|
|
Heb je het over een gedetineerde of over een verdachte in het huis van bewaring? |
|
|
|
 |
passat
|
Geplaatst: za 15 sep 2012 22:14 Onderwerp: |
|
|
hilde12 schreef: | Heb je het over een gedetineerde of over een verdachte in het huis van bewaring? |
Gedetineerden. Allebei een gevangenisstraf opgelegd gekregen van 30 maanden. Door de verklaringen van deze personen is de derde persoon moet ook bij de rechter schijnen. |
|
|
|
 |
hilde12
|
Geplaatst: za 15 sep 2012 23:58 Onderwerp: |
|
|
Een gevangene mag gewoon kontakt hebben met andere gevangenen en met de buitenwereld.
(zolang je niet in de isoleercel zit).
Quote: |
Klacht indienen over gevangenis
Heeft u een klacht over de penitentiaire inrichting waar u verblijft? Dan kunt u die schriftelijk indienen bij de Commissie van Toezicht (CvT) van de betreffende penitentiaire inrichting. U kunt uw klacht ook indienen bij de directeur van de inrichting. Als bezoeker kunt u uw klacht alleen indienen bij de directeur van de inrichting.
Bron rijksoverheid.nl
|
|
|
|
|
 |
hilde12
|
Geplaatst: za 15 sep 2012 23:58 Onderwerp: |
|
|
Een gevangene mag gewoon kontakt hebben met andere gevangenen en met de buitenwereld.
Quote: |
Klacht indienen over gevangenis
Heeft u een klacht over de penitentiaire inrichting waar u verblijft? Dan kunt u die schriftelijk indienen bij de Commissie van Toezicht (CvT) van de betreffende penitentiaire inrichting. U kunt uw klacht ook indienen bij de directeur van de inrichting. Als bezoeker kunt u uw klacht alleen indienen bij de directeur van de inrichting.
Bron rijksoverheid.nl
|
|
|
|
|
 |
passat
|
Geplaatst: zo 16 sep 2012 1:44 Onderwerp: |
|
|
[quote="hilde12"]Een gevangene mag gewoon kontakt hebben met andere gevangenen en met de buitenwereld.
[quote]
Volgens mij klopt iets niet.
Ik probeer met een gevangene telefonisch contact op te nemen, maar dat mag niet. Ik mag alleen maar contact hebben, als ik door de gevangene gebeld word.
Maar een gevangene probeert met een andere gevangene contact ,
Hij belt naar de gevangenis, vraagt naar een gevangene. En dat mag wel allemaal.
Heeft een gevangene meer vrijheid dan een vrije man? |
|
|
|
 |
hilde12
|
Geplaatst: zo 16 sep 2012 12:10 Onderwerp: |
|
|
In dit land hebben de verdachten/daders altijd meer rechten dan de normale burger, maar dat is mijn mening en off-topic.
Je mag wel kontakt hebben, alleen gaan ze niet voor iedere beller de gevangene opzoeken etc. Daarom wordt er alleen naar buiten gebeld. |
|
|
|
 |
|