|
Auteur |
Bericht |
RVisser08
Leeftijd: 66 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 aug 2012 23:21 Onderwerp: |
|
|
quilla,
Deze bemiddelaar zegt dat het geen zaak van hun is, dus willen ze zich er niet mee bemoeien. Jou gedachtengang heb ik ook verteld maar willen ze niet in mee gaan. |
|
|
|
 |
marja.verstralen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 aug 2012 23:30 Onderwerp: |
|
|
Dag,
Aan het antwoord van quilja heb ik ook gedacht.
De volgende stap is namelijk de vordering instellen bij de rechter. Als u wint, moet de werkgever waarschijnlijk ook de proceskosten terugbetalen.
Ik ben wel al blij dat de werkgever de loonvordering op onderdelen al wel heeft voldaan. |
|
|
|
 |
quilja
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 25 aug 2012 8:01 Onderwerp: |
|
|
Er is nog wel een manier om aan die 100 euro te komen.
Mijn uitgangspunt is hierbij dat je zelf niets bezit, een aardappelkratje als stoel en een sinaasappelkratje als tafel, niets van enige waarde.
Niks persoonlijks, puur voor het gemak.
Zoek op "speurders", "marktplaats" en dergelijke sites naar spullen die gratis af te halen zijn.
Haal ze op en verkoop ze vervolgens voor een klein bedrag, tot je die 100 euro bij elkaar hebt.
Het is misschien gevoelsmatig niet zo heel netjes, maar het is gewoon handel. Volkomen legaal.
Ik weet alleen niet of dit door schuldhulpverlening gezien wordt als "overig inkomen". Het is zonde van de moeite als je het geld weer moet inleveren. |
|
|
|
 |
marja.verstralen
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 25 aug 2012 11:06 Onderwerp: |
|
|
Dag,
Nog een mogelijkheid: op de site van de Particuliere Beveiliging staat dat de werknemer bij geschillen met de werkgever omtrent de naleving van de cao naar de Sociale Commissie Beveiliging kan stappen http://www.particulierebeveiliging.com/belonen/cao/naleving-cao.
Misschien is dat nog een goede optie? |
|
|
|
 |
RVisser08
|
Geplaatst: za 25 aug 2012 11:17 Onderwerp: |
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door RVisser08 op zo 02 sep 2012 0:29, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|
Geplaatst: za 25 aug 2012 11:21 Onderwerp: |
|
|
Guthman schreef: | Je kan bij de gemeente aankloppen. Veel gemeentes hebben een regeling voor bijzondere bijstand om de eigen bijdrage voor een advocaat te dekken. |
|
|
|
|
 |
RVisser08
|
Geplaatst: za 25 aug 2012 11:25 Onderwerp: |
|
|
Ik heb al eerder met de gemeente over de telefoon gesproken en ben toen afgewezen.
Denk dat ik het maandag maar eens persoonlijk ga proberen.. |
|
|
|
 |
|