|
Auteur |
Bericht |
SandraS
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 27 mrt 2012 8:51 Onderwerp: ex schoondochter uit huis krijgen. hoe? |
|
|
Mijn schoonouders hebben een huis in Badhoevedorp. Sinds januari 2011 woont hun ex schoondochter alleen met haar kinderen in dat huis nadat haar man (hun zoon) het huis heeft verlaten. Zij betaald geen cent huur aan mijn schoonouders. Omdat het huis verkocht gaat worden hebben mijn schoonouders haar aangetekend een brief gestuurd dat zij er 1 augustus uit moet. Maar daar hebben wij wel een paar vragen bij.
- Wat als zij weigert eruit te gaan? Kans daarop is erg groot.
- Mag mijn schoonvader er dan andere sloten op zetten? Het is tenslotte zijn huis.
- Wat doen we dan met haar spullen die dan nog in huis staan? Kunnen we daar de politie voor bellen? |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: vr 06 apr 2012 19:24 Onderwerp: Re: ex schoondochter uit huis krijgen. hoe? |
|
|
SandraS schreef: | Mijn schoonouders hebben een huis in Badhoevedorp. Sinds januari 2011 woont hun ex schoondochter alleen met haar kinderen in dat huis nadat haar man (hun zoon) het huis heeft verlaten. Zij betaald geen cent huur aan mijn schoonouders. Omdat het huis verkocht gaat worden hebben mijn schoonouders haar aangetekend een brief gestuurd dat zij er 1 augustus uit moet. Maar daar hebben wij wel een paar vragen bij.
- Wat als zij weigert eruit te gaan? Kans daarop is erg groot.
- Mag mijn schoonvader er dan andere sloten op zetten? Het is tenslotte zijn huis.
- Wat doen we dan met haar spullen die dan nog in huis staan? Kunnen we daar de politie voor bellen? |
Deze situatie lijkt heel erg op deze andere situatie:
http://rechtenforum.nl/forum/thread/t/36213/highlight//
Met als verschil dat je schoonouders een spoedeisend belang hebben.
Wat is er op schrift gesteld in jullie geval? En waren de zoon en de ex-schoondochter huurders of alleen gebruikers? Werd er een vergoeding in enige vorm overeengekomen, in geld of anderszins? _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
SandraS
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 06 apr 2012 20:19 Onderwerp: |
|
|
Is dezelfde, ik wist niet onder welk onderwerp hij moest. |
|