Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
chris85
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 19 feb 2012 16:11 Onderwerp: huisgenoot doet aangifte van diefstal .. ongegrond!! wat nu? |
|
|
hallo ik heb even jullie kennis nodig als dat zou kunnen
een tijdje geleden woonde ik samen met een huisgenoot het was zijn huis ik zat in woningnood en mocht daar paar weken verblijven tot ik wat anders vond ik stond daar niet ingeschreven en was te gast daar maar we kregen ruzie omdat hij met scherpe humeurwisselingen kampt en ik daar niet tegenkon en ben ik dus weggegaan...
nu zit ik daar niet meer en komt die met een verhaal dat een laptop en een fotocamera weg zijn uit zijn huis en dat ik ze zou hebben meegenomen en daar gaat hij aangifte van doen van inbraak en diefstal
ik heb hem de sleutels al lang teruggegeven en mijn spullen daar meegenomen ik heb niks meer met hem te maken wat kan ik hierin doen wat gebeurt er als hij aangifte gaat doen kan hij dat zomaar doen terwijl hij de boel bij elkaar liegt om mij dwars te bomen? ook zegt die dat ik hem geld verschuldigd ben door die paar weken dat ik daar logeerde.. helemaal niet waar en zulke afspraken hebben we nooit gemaakt... (wel dat ik mn eigen eten enz gedurende mijn verblijf zelf zou betalen)
wat moet ik doen als het toch zover komt dat ik toch onterecht van inbraak en diefstal word beschuldigd?
alvast bedankt.. |
|
|
|
 |
Lexus
Leeftijd: 65 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 19 feb 2012 19:52 Onderwerp: |
|
|
Chris, je kunt niet meer dan dan de waarheid vertellen als je als getuige gehoord zou worden. Overigens lijkt het mij nog niet zo gemakkelijk om jou de diefstal in de schoenen te schuiven, waarbij ik er van uit ga dat je dit inderdaad niet hebt gedaan. Die andere partij kan alleen maar zeggen dat hij bepaalde goederen mist. Hij kan jou noemen als huisgenoot, maar dat wil nog niet zeggen dat je daardoor zelfs maar verdachte wordt.
De aangever zal aan moeten tonen wanneer de goederen precies weg moeten zijn genomen, en op die momenten moet jij dan in die ruimte zijn geweest. Eerlijk gezegd zou ik me op dit moment nog niet teveel zorgen maken. Lastig is het natuurlijk wel, je zit niet op dergelijke beschuldigingen te wachten. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|