Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 08 feb 2012 20:08 Onderwerp: gewoontes in de advocatuur? |
|
|
Beste mensen en juristen en aankomende juristen,
Mijn advcoaat (een hele integere advocaat daar ben ik van overtuigd) is mondeling overeengekomen met de advocaat van ex over de verdeling van boedel. Hij zegt zelf ook dat het zo duidelijk is dat het geen probleem moet vormen.
Nu moet de echtscheiding nog ingeschreven worden in de burgelijke stand. Dan pas valt de boedel open zegt mijn advocaat. Mijn ex tekent niet en dus moet ik drie maanden wachten. Waarom ie niet tekent eheft toch geen zin. Ik ga toch door met de scheiding ondanks die idiote brieven van hem die hij prive stuurt
Mijn advocaat heeft zijn advocaat het papier gezonden wat ie moet tekenen. Dat gaat ie niet doen weet ik nu. Tevens staat in de brief dat er voor de boedelscheiding al onderlinge overeenstemming is. Worden advocaten heel erg kwaad op elkaar als de een zich niet houd aan wat ze mondeling zijn overeengekomen?
Mijn advocaat vraagt dus in de brief bevestiging van hetgeen mondeling is afgesproken. Tot nu toe is er niet gereageerd.
Wat is nu de gewoonte in dit soort zaken in de advocatuur?
Moet die advocaat zich houden daaraan? Word ie anders buitengesloten als ie dit soort dingen doet? Hoe gaat dat eigenlijk?
vr gr
dododo |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|