flip92
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): LOI
|
Geplaatst: wo 30 nov 2011 0:44 Onderwerp: Help me alstublieft |
|
|
Dag mensen van dit forum,
Ik heb een probleem en ik weet niet tot wie me te wenden.
Ik ga geen lang en zielig verhaal opschrijven dus ik houd het kort en leesbaar.
Ik ben 19, rijk sociaal leven, volg Middelbare Hotelschool (MBO 4), veel maatschappelijke bijdrage (Leerlingenraden, jongerenraad van gemeente, geef les in autisme), drie baantjes, geen WAJONG,
Geen schulden, ambities, hobbys, en werkweken van 30 uur per week naast school.
Zoals boven beschreven lijd ik een goed en druk leven. Dat doe ik met een autistische stoornis PDD_NOS, in een RIWB instelling. Een satellietwoning van GGZ Noord oost Brabant.
Ik betaal hier eigen bijdrage voor en heb dit zelf ingericht. Ik ontvang begeleiding bij mij thuis vanuit het GGZ.
Maandag kreeg ik te horen dat ik met ingang van januari naar een veel kleiner huis moet.
Het contract dat het GGZ heeft met de woningbouw loopt af.
Ik moet naar een veel kleiner huis waar geen bank, bureau en televisie tegelijk kunnen staan.
Ik kan hier dus niet functioneren. (Denk aan schoolopdrachten, sociaal leven onderhouden, rustmomenten inbouwen in werkweken van 60 uur e.d.)
Ik vraag me af of dit zomaar mag. Ik huur toch onder ik heb toch meer maanden om een fatsoenlijke ruimte te zoeken. Ze zetten me niet op straat maar komen met een alternatief waar ik het gewoon niet mee eens KAN zijn, daar ik daar niet kan functioneren.
wat zijn mijn rechten, wat zijn de plichten van het GGZ. Ik huur toch onder ik heb toch recht op regelingen als het huurcontract overnemen
(Ik heb urgentie, ik heb in dit scenario echter wel tijd nodig om huurtoeslag e.d. te regelen)
Ik heb tijd nodig om dingen op te zoeken maar ik heb minder dan een maand. dat kan toch niet.
Moet ik hier zomaar mee akkoord gaan ik voel me zo net een flipperbal in een flipperkast.
Contstant hoor ik door me heen koop noch dood breken huur.
Hoe zit dat eigenlijk ben ik onderhuurder van het GGZ of ik ben ik maar een client.
IN beide gevallen wat zijn mijn rechten?
Tot wie moet ik me wenden als jullie dat niet kunnen?
IK zie alles wat ik sinds ik alleen woon heb opgebouwd kapot vallen........
HELP ME
(Ik doe dus geen bachelor maar mensen van stichting pandora verwezen mij naar u, ik hoop dat mijn oprechtheid niet bestraft wordt) |
|