|
Auteur |
Bericht |
lassie22
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 26 aug 2011 14:03 Onderwerp: Medehuurder huurcontract eenzijdig opgezegd |
|
|
We zijn allebei op het contract vermeld en samen huren wij. Dat betekent dus dat ik met de rug tegen de muur sta en alleen nog maar af hoef te wachten wanneer ik op straat sta. Want ik kan de volledige huur niet alleen betalen (dat wist de medehuurder die me heeft laten zitten) en bij mij valt ook niets te halen. Bij de medehuurder wel, want die ontvangt salaris. Is beslaglegging op zijn salaris ook mogelijk door de verhuurder? En hoe snel duurt het voordat ik op straat sta en mijn bedrijfje verlies, i.v.m. de uitzet procedures. Is het dus zomaar mogelijk dat een medehuurder zomaar verdwijnt en ik ik voor alles op draai en op straat sta, terwijl hij altijd bij zijn moeder kan wonen? Volgens de woonbond kan dit niet zomaar en houd de rechter rekening met mijn situatie en zal de rechter het niet meer dan reeel vinden dat diegene die niet betaald moet betalen. Dus dan heeft de woonbond het niet goed begrijp ik? En hoe zit het met de huurbescherming waar altijd over gepraat word? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: vr 26 aug 2011 14:17 Onderwerp: |
|
|
Deze draad kan dicht. Zie hier. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|