|
Auteur |
Bericht |
Eva-luna
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 25 aug 2011 13:06 Onderwerp: Huurdersverklaring |
|
|
Beste,
Wij zitten met een huurbaas die ons bedreigd. We zijn nu zo spoedig mogelijk op zoek naar een andere woning maar stuiten overal op het feit dat we een verhuurdersverklaring moeten hebben.
Zoals u begrijpt is het contact tussen ons en de huurbaas totaal verstoord en is een verhuurdersverklaring onmogelijk.
Ik kan bij de nieuwe verhuurder of makelaar ook niet aangeven waarom ik geen verhuurdersverklaring heb want op deze manier lijk ik zelf ook een lastige, slechte huurder.
Hoe kan ik dit oplossen? Wat moet ik tegen de nieuwe verhuurder zeggen wat betreft het feit dat ik geen verhuurdersverklaring heb?
Hartelijk dank vast! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 25 aug 2011 14:31 Onderwerp: |
|
|
Lijkt me dat je zo'n verklaring toch gewoon aan je huurbaas moet vragen. Krijg je die echt niet, dan vertel je aan de verhurende makelaar hoe het zit. Eventueel zou je aan de hand van bankafschriften kunnen aantonen dat je elke maand betaalt.
Als hij of zij je dan toch niet vertrouwt, dan heb je pech. Als je geheimzinnig doet over het niet kunnen tonen van een verhuurdersverklaring zal hij je niet eerder vertrouwen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|