|
Auteur |
Bericht |
dododo
Leeftijd: 68 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 22 aug 2011 20:07 Onderwerp: rechtbank |
|
|
Beste mensen.
Mijn advocaat heeft een paar voorstellen gedaan aan mijn ex i.v.m. de boedelscheiding.
Mocht hij nergens aan meewerken dan staat in de brief dat de rechtbank het over zal nemen.
Spaargeld is er en een huis wat afbetaald is en waarschijnlijk verkocht moet worden.
Stel dat hij een hypotheek kan krijgen dan kan hij me uitkopen. hoeveel kost het als de rechtbank dit overneemt als hij zelf niet meewerkt?
En hoeveel gaa het ongeveer kosten als het huis verkocht moet en ook de rechtbank dit overneemt als hij niet weil meewerken?
Waar moet ik zo ongeveer wel op rekenen als de rechtbank dit allemaal gaat doen?
vr gr
Do |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: di 23 aug 2011 9:38 Onderwerp: |
|
|
De grootste kostenpost bij een procedure voor de rechtbank zal waarschijnlijk je advocaat zijn. En die kan je het beste vertellen wat hij kost.
De kosten van verkoop van de woning afhankelijk van hoe je wilt verkopen. Wil je er snel vanaf, dan zul je dat in de prijs merken. Verkoop je zelf, dan heb je minder kosten dan wanneer je een makelaar inschakeld. Er zijn dure en goedkope makelaars - maar een goede makelaar verdient zichzelf terug. Zonder hypotheek zullen er verder weinig kosten zijn. _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
dododo
|
Geplaatst: wo 24 aug 2011 0:09 Onderwerp: goed makelaar |
|
|
Bedankt voor het antwoord. Weet je een hele goed makelaar in de buurt van Medemblik?
vr gr
Dododo |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 24 aug 2011 7:18 Onderwerp: |
|
|
Of er echt hele goede makelaars in de buurt van Medemblik zijn weet ik niet. Ik weet wel dat je extra op moet passen als je met Radboud Makelaardij in zee zou gaan.
Ik zeg niet dat ze ronduit slecht zijn, maar wel dat je iets scherper op moet letten met wat er gezegd/beloofd wordt.
Ik heb van andere makelaars nooit negativiteit gehoord.
Elke makelaar heeft op zijn tijd wel eens een laks momentje. Wie niet?  |
|
|
|
 |
dododo
|
Geplaatst: wo 24 aug 2011 18:07 Onderwerp: dank |
|
|
Bedankt Ronald voor je antwoord en Yet bedankt voor de tip.
ik zal het goed onthouden. Radboud makeladij |
|
|
|
 |
|