catharina53
Leeftijd: 72 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 jul 2011 13:15 Onderwerp: Naam bedrijf verkocht met werknemer |
|
|
Mijn werkgever heeft vlg zijn zeggen per 1 april jl het bedrijf verkocht, nieuwe eigenaar zegt alleen handelsnaam te hebben gekocht en wil geen inlichtingen verschaffen, echter het bedrijf draait nog steeds onder de oude naam met andere directeur.
Ik ben sinds 1 jr. arbeidsongeschikt, tijdens mijn ziekte is hierdoor een arbeidsconflict met mijn werkgever ontstaan, ben 16 jr. in dienst en 58jr.
Mijn werkgever heeft mij niet op de hoogte gesteld van verkoop v/h bedrijf/handelsnaam. Zelf heeft hij een nieuw bedrijf met andere naam opgezet, ook hiervan mij niet op de hoogte gesteld. Nu doet hij alsof ik nog steeds bij hem in dienst ben en staat er opeens een nieuwe bedrijfsnaam op de loonafrekening. Het conflict is zodanig dat ik niet meer terug mag naar deze werkgever, vastgesteld door arbeidsdeskundige.
Wat zijn mijn rechten, ik ontvang mijn ziektegeld maar openstaande vakantie-uren zijn nog steeds niet verrekend (500uur).
Wie is nu feitelijk mijn werkgever? Ik heb het UWV gebeld maar daar ben ik niet meer bekend als werknemer voor welk bedrijf dan ook.
Ra Ra |
|