|
Auteur |
Bericht |
wasbeer
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 26 mei 2011 1:03 Onderwerp: Rechtsgeldigheid van email en skype. |
|
|
Beste
Ik heb begrepen dat email rechts geldend is,
Hoe is dit met de historie van chats in Skype, als hier bewijs materiaal in staat, mag dat gebruikt worden in een arbeids conflict om aan te tonen dat ik helemaal niet ingebreke ben maar juist de werkgever. _________________ Groet Wasbeer |
|
|
|
 |
MarijnP
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 321
|
Geplaatst: do 26 mei 2011 1:37 Onderwerp: |
|
|
Ben jij dezelfde als Keeshond? |
|
|
|
 |
wasbeer
|
Geplaatst: do 26 mei 2011 2:02 Onderwerp: Zelfde als Keeshond, |
|
|
Ja, ik realiseerde mij dat keeshond veels te herkenbaar is voor mijn werkgever, ik ben daarom over gestapt naar wasbeer.
Vervolg vragen komen onder die naam terug, ik zal de web administrator verzoeken om keeshond te deleten, of te veranderen in wasbeer als dat mogelijk is.
Groet wasbeer vanaf nu. _________________ Groet Wasbeer |
|
|
|
 |
wasbeer
|
Geplaatst: do 26 mei 2011 2:05 Onderwerp: Verwijderen keeshond, |
|
|
Ik heb begrepen uit de help functie dat je je eigen plaatsingen zou moeten kunnen deleten, uiteraard geen vraag voor hier,
dat regel ik wel in feedback dan
Wasbeer. _________________ Groet Wasbeer |
|
|
|
 |
pss
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: do 26 mei 2011 14:00 Onderwerp: |
|
|
Als jouw werkgever schade op jou wilt verhalen, dan is het niet meer dan logisch dat jij juridische informatie inwint. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: do 26 mei 2011 17:08 Onderwerp: Re: Rechtsgeldigheid van email en skype. |
|
|
wasbeer schreef: | Hoe is dit met de historie van chats in Skype, als hier bewijs materiaal in staat, mag dat gebruikt worden in een arbeids conflict om aan te tonen dat ik helemaal niet ingebreke ben maar juist de werkgever. |
Je mag eigenlijk alles als bewijs aanvoeren. Het is aan de rechter om te bepalen hoe geloofwaardig/overtuigend een bepaald bewijsstuk is. E-mails en chatlogs kunnen natuurlijk vrij eenvoudig achteraf worden gemanipuleerd. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|