|
Auteur |
Bericht |
basicboy
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 14 apr 2011 22:44 Onderwerp: Keer op keer onjuiste facturen T-mobile |
|
|
Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het volgende probleem. Ik heb een iphone abonnement met t-mobile family (dit is voor een vast bedrag bellen en smsen met personen die bij deze family zijn aangemeld). De kosten voor de family worden buiten de reguliere bundel berekend. Echter worden bij mij deze kosten iedere maand weer uit mijn bundel berekend en moet ik om een creditfactuur vragen. Hierdoor zijn mijn resterende minuten onduidelijk, moet ik een te hoog bedrag telkens voorschieten en krijg ik onduidelijke creditfacturen waarop alleen een bedrag staat thuisgestuurd.
Wat kan ik in deze situatie het beste doen? Ik ben buiten bovenstaande erg tevreden over de provider.
-Heeft het zin om naar de geschillencommissie te gaan, omdat ik gewoon wil dat mijn afgenomen diensten correct in rekening worden gebracht, zonder teveel geld voor te schieten?
-Zijn er andere stappen die ik kan ondernemen om T-Mobile te helpen dit probleem nu op te lossen ipv mij elke maand laten bellen voor een credit?
Alvast bedankt!
Basicboy |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 15 apr 2011 13:25 Onderwerp: |
|
|
Youp van 't Hek bellen?  |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 15 apr 2011 13:29 Onderwerp: |
|
|
Je klachten op papier zetten wil wellicht helpen (dat is sowieso een eerste voorwaarde voordat de Geschillencommissie aan de slag gaat). Tot op heden ben je alleen symptomen aan het bestrijden en iedere keer zal de medewerker je kunnen helpen met de laatste factuur, beter is om de aanleiding te laten verhelpen. Door die brief krijgen ze hopelijk zicht op het hele plaatje. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
|