|
Auteur |
Bericht |
Tijger
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 15 feb 2011 13:51 Onderwerp: Privacy |
|
|
Onlangs moest ik voor de zoveelste maal via de toegewezen advocaat van mijn ex mijn financiële zaken toelichten met als doel te bezien of ik niet meer alimentatie kon betalen.
Nu vraag ik mij af, mag een advocaat zomaar bijv mijn salarisstrook aan mijn ex geven ? Uiteraard geldt dit voor meerdere officiële documenten.
Of is het niet de bedoeling dat een advocaat in een begeleidend schrijven mijn ex op de hoogte brengt van de stand van zaken waarom zij vroeg ?
Ik vind het nogal wat dat om het minste of geringste mijn ex om officiële documenten vraagt en dat eigenlijk zomaar onder ogen krijgt ?
Privacy ?
Leuk detail is dat er nu op mijn salarisstrook staat dat ik gehuwd ben en dit niet ben (samenlevingscontract) en zij dit nu het halve dorp loopt te vertellen. |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 20 feb 2011 22:43 Onderwerp: |
|
|
Ik vroeg het mijn echtgenoot. Hij is twee keer eerder gescheiden geweest en hij beaamde dat dit de normale gang van zaken is. |
|
|
|
 |
Tijger
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 21 feb 2011 13:18 Onderwerp: Privacy |
|
|
Dank voor je antwoord.
Dat dit de normale gang van zaken is, geloof ik.
Echter of het juridisch allemaal zomaar kan dat om het minste of geringste mijn ex zomaar gegevens kan opvragen en ik maar ja en amen moet knikken en volgen.
M.n. het juridisch verhaal of dit allemaal maar zo vanzelfsprekend is vraag ik me af. |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 21 feb 2011 13:45 Onderwerp: |
|
|
Als zij als doel heeft te kijken of er meer uit jouw financiële situatie te halen valt en zij daar een rechtszaak voor over heeft, vrees ik dat dit juridisch geoorloofd is. |
|
|
|
 |
|