|
Auteur |
Bericht |
joblo
Leeftijd: 77 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 29 nov 2010 14:12 Onderwerp: Onder huren of Mede bewoning? |
|
|
Lastig probleem .
mijn zoon huurt reeds 10 jaar in onderhuur in Grote stad W van land .
kan dus niet ingeschreven worden in de GBA en heeft beneden buur enige tijd gelden gevraagd om als mede bewoner bij hem aangemeld te worden .
Zo gezegd zo gedaan maar na enige tijd ruzie gekregen en heeft beneden buur mijn zoon afge,meld bij de GBA met de opmerking "" vertrokken naar het buitenland"'
Dit heeft tot gevolg gehad dat hij niet meer bestaat in NL ! wel gewoon een vaste baan heeft met alle afdrachten maar van officiele zijde wordt ""gemeden "' zelfs de zieken verzekering geeft hem geen pasje "" omdat U niet ingeschreven bent "" maar wel hem verzekrd houdt - hij betaalt alle premie op tijd.
Wat te doen ?? kan niets zonder inschrijving en bij mij kan het niet vanwege mijn verhuurder.? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22912
|
Geplaatst: di 30 nov 2010 14:37 Onderwerp: Re: Onder huren of Mede bewoning? |
|
|
joblo schreef: | Lastig probleem .
mijn zoon huurt reeds 10 jaar in onderhuur in Grote stad W van land .
kan dus niet ingeschreven worden in de GBA |
Kan dus wel. De GBA moet zo goed mogelijk weergeven wie waar daadwerkelijk woont. Je zoon woont daar, dus de GBA moet dat ook weergeven. Je zoon is hiervoor samen met de gemeente verantwoordelijk.
Quote: | Zo gezegd zo gedaan maar na enige tijd ruzie gekregen en heeft beneden buur mijn zoon afge,meld bij de GBA met de opmerking "" vertrokken naar het buitenland"' |
Hoe het de buurman is gelukt hem uit te schrijven is mij niet duidelijk. Normaal gesproken is dat onmogelijk. Hoe dan ook had je zoon niet daar, maar op het adres waar hij daadwerkelijk woont ingeschreven moeten staan. Er is geen vrije keuze.
Quote: | Dit heeft tot gevolg gehad dat hij niet meer bestaat in NL ! |
Hij moet gewoon naar de gemeente en zich correct inschrijven. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|